Good Fun 1077 Skrevet 31. Maj, 2015 (edited) Jeg har under menupunktet "Mine samtaler" fundet slettemuligheden "Empty", men den omfatter alle mailsamtaler.Findes der en funktion, som gør det muligt at slette en bestemt mailsamtale, der er afsluttet og ikke længere har relevans - uden at man samtidig sletter sine andre samtaler?GF Redigeret 31. Maj, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Juni, 2015 Hvor finder man menupunktet "Mine samtaler"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 2. Juni, 2015 (edited) Hvor finder man menupunktet "Mine samtaler"?LouieUnder Account --> Beskeder --> Mine samtalerGF Redigeret 2. Juni, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2015 Jeg har under menupunktet "Mine samtaler" fundet slettemuligheden "Empty", men den omfatter alle mailsamtaler.Findes der en funktion, som gør det muligt at slette en bestemt mailsamtale, der er afsluttet og ikke længere har relevans - uden at man samtidig sletter sine andre samtaler?GFVed ikke om du har løst dette, men ellers kan du gøre følgende:Gå ind på oversigten over beskeder, vælg den der skal slettes, tryk på 'Besked' oppe til højre og vælg 'Forlad samtale' på drop down menuen og tryk 'OK'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 15. Juli, 2015 Ved ikke om du har løst dette, men ellers kan du gøre følgende:Gå ind på oversigten over beskeder, vælg den der skal slettes, tryk på 'Besked' oppe til højre og vælg 'Forlad samtale' på drop down menuen og tryk 'OK'.SmoDu har fundet løsningen! Selv Administrator gav ellers fortabt og meddelte mig, at det ikke kunne lade sig gøre. Så på et tidspunkt kom jeg til at slette alle samtaler, selv om jeg kun ville slette nogle.Men din løsning fungerer.GF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 SmoDu har fundet løsningen! Men din løsning fungerer.GFGrunden til at jeg skrev var egentlig, at jeg selv havde brugt løsningen i et stykke tid, men der ikke havde været noget svar på din forespørgsel, så måske var dit problem (eller andres) ikke blevet løst selvom muligheden er der. Og egentlig lidt underligt, for IT og mig går altså ikke særlig godt i spænd, så det er måske noget med at 'blind høne også kan finde guldkorn.' 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 27. Oktober, 2015 Thx, så ved jeg det til en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 28. Oktober, 2015 Efter den seneste opdatering, er det nu blevet muligt at markere enkelte samtaler, for at slette dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg