serviceM 240 Skrevet 2. Juni, 2015 Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.mvh. thai jomfru Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaimassage er bedst 149 Skrevet 2. Juni, 2015 Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.mvh. thai jomfru Bedste bud må være Gorn Massage , ejeren hedder Wan ,en ældre glad kvinde som ifølge flere anmeldelser er "meget" grundig med at massere 2éren. tlf. 33262288 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 2. Juni, 2015 Ja Wan kan jeg også anbefale, hvis du kan acceptere en lidt ældre kvinde, Hun er morsom at være på besøg hos, og hvis du oplyser, at du ønsker hun skal havde fokus på 2 ernså gør hun det med glæde. og hendes HJ er godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 8. Juni, 2015 Tak for input. Jeg skal nok få hende besøgt snart. Blev desværre nødt til at rejse nogle dage, og nu har jeg sgu fået en bums på røven! Dårlig timing... så der går lige nogle dage Jeg kan i øvrigt ikke finde hendes annoncer eller website, hvor jeg kan se åbningstider? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 9. Juni, 2015 Hej ServiceM Gorn massage Kingosgade 13, Kbh. V mener jeg. Hun har normalt åbent fra kl. ca. 10.00 - 21.00 så vidt jeg husker. Mener hun har annonce i Ekstra Bladet God fornøjelse, glæder mig til at høre din oplevelse med Wan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 9. Juni, 2015 (edited) Gorn Velvære Studio33 26 22 88 32 22 35 90 Gorn Velvære Studio Kingosgade 15, kld. th., 1818 Frederiksberg C Redigeret 9. Juni, 2015 af The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 9. Juni, 2015 har været hos Gorn mange gange efterhånden, og hun kan bestemt anbefales, dog skal man lige være opmærksom på hun ikke er nogen vårhare mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 9. Juni, 2015 Tak.Ja, jeg er klar over, at hun åbenbart ikke er helt ung og sprød. Heldigvis tæller erfaring og kompetence ret så meget i min bog, når det kommer til kropsmassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg