Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!

En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" ;) 

Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?

ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.

mvh. thai jomfru :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk aldrig fået kropsmassage af en thai ! Egentlig tænder jeg ikke rigtig på thaipiger, men når jeg læser anmeldelserne herinde, så synes jeg efterhånden, at jeg er nødt til at blive en erfaring rigere i en ny arena. Men damn, der er alt for mange thai-steder at vælge imellem..!

En afgørende faktor vil være, at hun er ekstra opsat på at pirre og tænde mig analt, og også gerne mere end bare "pirring" ;) 

Kan nogle af jer thai kendere anbefale et sted og måske endda en pige?

ps: Det haster, og jeg kvitterer selvfølgelig med en anmeldelse.

mvh. thai jomfru :)

​Bedste bud må være Gorn Massage , ejeren hedder Wan ,en ældre glad kvinde som ifølge flere anmeldelser er "meget" grundig med at massere 2éren.  tlf. 33262288

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Wan kan jeg også anbefale, hvis du kan acceptere en lidt ældre kvinde, Hun er morsom at være på besøg hos, og hvis du oplyser, at du ønsker hun skal havde fokus på 2 ern

så gør hun det med glæde. og hendes HJ er godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input. Jeg skal nok få hende besøgt snart. Blev desværre nødt til at rejse nogle dage, og nu har jeg sgu fået en bums på røven! Dårlig timing... så der går lige nogle dage ;-)

Jeg kan i øvrigt ikke finde hendes annoncer eller website, hvor jeg kan se åbningstider?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ServiceM  Gorn massage Kingosgade 13, Kbh. V mener jeg. Hun har normalt åbent fra kl. ca. 10.00 - 21.00 så vidt jeg husker. Mener hun har annonce i Ekstra Bladet  

God fornøjelse, glæder mig til at høre din oplevelse med Wan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gorn Velvære Studio

33 26 22 88           32 22 35 90
Gorn Velvære Studio Kingosgade 15, kld. th., 1818 Frederiksberg C
Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været hos Gorn mange gange efterhånden, og hun kan bestemt anbefales, 

dog skal man lige være opmærksom på hun ikke er nogen vårhare mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak.

Ja, jeg er klar over, at hun åbenbart ikke er helt ung og sprød. Heldigvis tæller erfaring og kompetence ret så meget i min bog, når det kommer til kropsmassage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...