Gæst Skrevet 2. Juni, 2015 Yes, yes, yes - fik lige i netop dette øjeblik en mail om at den ustyrligt dejlige fru Anne laver et nyt gangbang - og jeg har i forvejen fri den dag, så jeg er der som et søm - (med mit søm)ser her: https://annoncelight.dk/showad/179456og tidligere tråd her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Juni, 2015 En dejlig oplysning at få. Anne er en skøn tøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juni, 2015 En dejlig oplysning at få. Anne er en skøn tøs.Kommer du med Tommy? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 3. Juni, 2015 Der er en som spørger efter anne personlige oplysninger. Ikke at jeg kender dem. Bare som oplysning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 3. Juni, 2015 Jeg glæder mig meget til en tur mere med fru Anne, hun er et godt knald, man mærker hun bare elsker sex... Vi ses drenge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Juni, 2015 Der er en som spørger efter anne personlige oplysninger. Ikke at jeg kender dem. Bare som oplysning. Han har også spurgt mig - jeg håber ikke at der er nogen som er uanstændige nok til at videregive nogen som helst personlige oplysninger, hvis de ligger inde med nogen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 3. Juni, 2015 Det er bare at anmelde fjolset - EG har jo en klar politik om den slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 4. Juni, 2015 hvis han vil hende noget kan han jo bare skrive til hendes email, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 4. Juni, 2015 Hun ser lækker ud - et godt bud på en GB debut tror jeg...Kalenderen skal godt nok lige granskes den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Hun ser lækker ud - et godt bud på en GB debut tror jeg...Kalenderen skal godt nok lige granskes den dag Du kan ikke få en bedre debut - en fantastisk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2015 Hun ser lækker ud - et godt bud på en GB debut tror jeg...Kalenderen skal godt nok lige granskes den dag Så ses vi måske vi kunne evt følges i diesel hakkeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 9. Juni, 2015 Det er nok årets nedtur at jeg ikke kan denne dag .. alt er prøvet, men desværre ... Dem der kommer til at deltage, får sig en KONGE oplevelse.Anne er simpelthen en nymfomanisk umættelig og toplækker tøs ... God fornøjelse !!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 10. Juni, 2015 hyg jer drenge jeg er desværre et andet sted og kan ikke komme ,meeeeen håber der bliver en 3 gang please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juni, 2015 så er nedtællingen igang - shit hvor jeg glæder mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelswingerfyr 35 Skrevet 15. Juni, 2015 så er nedtællingen igang - shit hvor jeg glæder migEr vi flere som gør;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 15. Juni, 2015 Det bliver endnu engang en konge oplevelse at se Anne på sengen og nyde sit gb.. Fuck jeg glæder mig til at få en guffer og knalde hende 2 timer ja tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Im_a_sex_machine 0 Skrevet 15. Juni, 2015 Så er jeg også tilmeldt. Mit andet gangbang ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Im_a_sex_machine 0 Skrevet 15. Juni, 2015 Hvormange mon kommer? Og hvad er jeres alder? Er selv 34 år. Ved mit første gangbang var jeg absolut den yngste. Ikke fordi det var noget problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hbs 0 Skrevet 15. Juni, 2015 Jeg har spurgt og der forventes 15-20 deltagere over alle 4 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Im_a_sex_machine 0 Skrevet 15. Juni, 2015 Hvad satser folk på her - at være der fra starten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 15. Juni, 2015 Hvad satser folk på her - at være der fra starten? Der er trængsel i starten. Det er bedst at vente til sidst så er de fleste gået og pigen er ikke blevet dårligere hvis hun har haft mange fyre forinden. Jeg kommer ikke i morgen. Da jeg lige har haft en fantastisk oplevelse med gb med Dina i dag. Vi var 6 deltagere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter-60 41 Skrevet 15. Juni, 2015 Hvad satser folk på her - at være der fra starten? Må man komme med en pegefinger her??? Det betyder ikke noget om pigen og deltagerne er gift eller alene, det er det fine ved gb, hverisær vender vi styrket tilbage til vores normale liv bagefter. Jeg syntes at det ville være en god ide at man lige aftager sin vielsesring ved et gb ......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 16. Juni, 2015 Dina? Hvor og hvad. Det har jeg vist ikke set noget om? Vil du fortælle lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juni, 2015 (edited) Det var i Herning i går , det blev annonceret på annoncelight og det var kanonder er igen på fredag med en direktørfrue - mumsJeg synes personligt de store træf hvor der er rigtig mange med, er umuligeman kan snart ikke komme til og skal nærmest stå i kør for at få en gufferderimod 1 pige og en 5-6 mand så passer det hele sammen og det spiller Redigeret 16. Juni, 2015 af knajten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg