The Rider 452 Skrevet 3. Juni, 2015 Det undrer mig der ikke er nogen herinde der nævner hjemmesiden www.badoo.dk (eller com )omkring 50% er ellers piger der er intereseret i date med mænd under 70 årsugarbaby så det baskerfor øjeblikket har jeg kontakt med en på 20 (jeg er selv 67). 1000 for et par timer 1500 for hele natten, jeg skal da lige finde en dag hvor vi begge kan og så skal hun prøvesthe rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mingo100 8 Skrevet 6. Juni, 2015 Det er nok fordi siden er fyldt med spyware og malware. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 8. Juni, 2015 Det undrer mig der ikke er nogen herinde der nævner hjemmesiden www.badoo.dk (eller com ) Badoo.dk resolver til:http://naples.pizza/Kan du forklare om/hvad badoo.com (der også findes som app til mobiler) koster i praksis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 8. Juni, 2015 Hej Bebob165 kr for 3 måneder The Rider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 8. Juni, 2015 Det undrer mig der ikke er nogen herinde der nævner hjemmesiden www.badoo.dk (eller com )omkring 50% er ellers piger der er intereseret i date med mænd under 70 årsugarbaby så det baskerfor øjeblikket har jeg kontakt med en på 20 (jeg er selv 67). 1000 for et par timer 1500 for hele natten, jeg skal da lige finde en dag hvor vi begge kan og så skal hun prøvesthe riderHmm. Det må fordi TD enten ved lige hvad man skal skrive eller ved hvordan man finder den slags piger!!!Jeg har ikke haft noget held med Badoo... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg