Cody 5 Skrevet 4. Juni, 2015 Har lige besøgt Vivian jeg er sikker på det er hende der er på billederne.Bestilte 30min.Blev tilbudt et bad. Da jeg kom ud, fra badet og ind i hygge rummet. Lå hun på sengen iført g streng.sex i flere stillinger sød og dejlig pige.vil helt sikker besøge hende igen.http://side6.dk/resultatside/?q=vivian23 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 71 Skrevet 4. Juni, 2015 (edited) Kort og præcishvor holder pigen til? Jeg tænker på byen Redigeret 4. Juni, 2015 af Thormod66 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 4. Juni, 2015 fedt hende har jeg haft luret på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 4. Juni, 2015 Det er hende på billederne.Havde fornøjelsen af hende og hendes veninde i Herning sidste år.Men lige Vivian var jeg ikke specielt imponeret over. Den eneste stilling hun ville var doggy.Dog var det en festlig oplevelse at stå med 2 piger på knæ i en lang omgang fransk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 30. Juli, 2015 Nogen der ved om hun har de støvler som hun har på på billede1? Hun ser da for fræk ud i dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg