Baronen 7 Skrevet 5. Juni, 2015 Normalt er jeg ikke den der skriver anmeldelser, men har haft en oplevelse der virkeligt var noget helt specielt.Jeg synes at en lækker gang massage med happy end er skønt. Jeg har prøvet det over stort set hele verdenen, og må erkende at det bedste jeg nogensinde har fået er 5 min. kørsel fra mit hjem. Jeg var der første gang for en uge siden. Havde set annoncen på annonceligt " massage med happy end " af en 100 % dansk kvinde "Malle " . Jeg kontaktede hende på mail, og hun svarede villigt på mine spørgsmål. Vi aftalte et møde til dagen efter.. Jeg var rigtigt spændt da jeg ringede på døren. Den blev åbnet, og sikke et syn. Der stod den lækreste slanke kvinde med nogle fantastiske bryster. Et ualmindeligt smukt ansigt, med et frækt glimt i øjet. En lækker makeup og et skrigende rødt hår der rammede det hele ind. Lækkert klædt i corsage, g-streng og selvsiddende strømper. Og selvfølgelig et par stiletter. Hun havde en sjælden udstråling, og var tydeligvis også intelligent. Men hendes personlighed var faktiske det bedste. Hun var noget af det sødeste og mest empatiske menneske jeg nogensinde har mødt. Hun havde en indlevelsesevne og oprigtig menneskelighed der er yderst sjælden. Selve massagen var uovertruffen. Man kan tydeligt mærke at hun er uddannet massør. Jeg foretrækker personligt en blid massage i stil med tantra. Og tro mig, det mestre hun til UG, Det er ren velvære... Og pludselig bliver massagen mere og mere koncentreret omkring de ædle dele, og så mærker man en varme når hendes læber lukker sig om pikken. En ubeskrivelig gang fransk ( super fransk ) . I sin helhed var det den bedste oplevelse jeg til dato har haft. En gennemført smuk og fræk kvinde på 35. er fantastisk til sit arbejde, og der er masser af tid. Ikke noget med at kikke på uret eller skynde på. Der er også mulighed for bad. Kan kun anbefalesBaronen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 5. Juni, 2015 (edited) God anmeldelse, og velkommen til som anmelder. Link: https://annoncelight.dk/showad/182165 Redigeret 5. Juni, 2015 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 5. Juni, 2015 God anmeldelse, og velkommen til som anmelder. Link: https://annoncelight.dk/showad/182165Hej Tantradet lyder fantastisk - er selve massagen en slags body-to-body hvor du er nøgen? og så vil jeg høre om man afslutte i munden ved dit franskeKnus Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 5. Juni, 2015 Det lyder som om du tolker det er mig, der er "Malle". Det er det ikke! Jeg kommenterede blot Baronen's anmeldelse. Baronen må selv uddybe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baronen 7 Skrevet 5. Juni, 2015 Hej Tantradet lyder fantastisk - er selve massagen en slags body-to-body hvor du er nøgen? og så vil jeg høre om man afslutte i munden ved dit franskeKnus Anders Hej Anders. Nej det er ikke body to body hvor hun er nøgen. Under massagen er hun iført corsage og g-streng. Men man må gerne røre hende under massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 5. Juni, 2015 @BaronenHvorfor skriver du normalt ikke anmeldelser? Når du nu sådan går og får massage over hele verden, må der da være noget der er værd at skrive om?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Juni, 2015 (Prøver lige igen...)Tak for en super god anmeldelse. Håber, du har lyst til at svare på et par uddybende spørgsmål:- Foregår massagen på en massagebænk, hvor hun står ved siden af, eller foregår massagen på en seng, hvor både gæsten og hun ligger/sidder?- Corsagen, er det sådan en model, der dækker brysterne, eller er de frit fremme, så man kan lege med dem?- Kan du sætte et par ord mere på det med at røre?Ser frem til dine svar./ H Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 5. Juni, 2015 Har også besøgt Malle, for en lille måned siden og syntes også det var en god massage med blowjob vel udført, da jeg var der foregik massagen på en bænk med hul, brysterne var dækket ind, men man får at vide at man må røre alt det man lyster, blowjobbet afsluttes uden for munden. Tror hun har arbejdet som gp før, men ved det ikke :_) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 5. Juni, 2015 har hun nogen tatoveringer og piercinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 5. Juni, 2015 har hun nogen tatoveringer og piercinger? ikke som jeg husker det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TLT 1 Skrevet 6. Juni, 2015 Jeg har også besøgt Malle flere gange. Hun giver den skønneste massage som er en fantastisk afstressende oplevelse.i min meget travle hverdag. Og hendes franske er helt sublimt. Hun er bestemt et besøg værd........Jeg har også prøvet massage med happy end flere steder men den oplevelse hos Malle er også det bedste jeg har prøvet, uden tvivlFørste gang jeg var der, var hun lige startet og virkede lidt genert.Jeg måtte røre alt det jeg ville og specielt hendes bryster er virkelig dejlige. Første gang kom jeg i munden på hende men hun slugte ikke, men det har hun gjort hver gang siden. Hun er ekstremt nænsom med sine læber til sidst og hun skynder sig slet ikke på noget tidspunkt, der er virkelig god tid...Desuden er det rigtigt som Baronen skriver, hun er virkelig smuk og det der frække glimt i øjet er ikke til at stå for:)Jeg spurgte om hun ville tage toppen af og det gjorde hun uden problemer...de der bryster er helt fantsatiske og dejlige at røre ved..Hun er også meget ægte, kan man mærke, hun bliver våd hver gang jeg er der, hvilket er skønt at mærke, man kan også mærke på hendes franske at hun kan lide det og hun gør alt for at man skal have det godt undervejs.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tantra-nyderen 6 Skrevet 6. Juni, 2015 De 2 super positive anmeldelser er fra 2 helt nye medlemmer og deres første indlæg. Tankevækkende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goz 38 Skrevet 6. Juni, 2015 Det er tankevækkende du tænker på den måde - mit første anmeldelse og indtil vidre eneste, er også vild positiv - Så ifølge din tankegang må der jo være noget fusk med mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 6. Juni, 2015 De 2 super positive anmeldelser er fra 2 helt nye medlemmer og deres første indlæg. Tankevækkendehvis du på nogen måde har set min anmeldelse som værende negativ med hensyn til mit besøg hos "Malle", beklager jeg, for det var ikke meningen...Det var der imod ment, som en understøttelse, af det positive indlæg fra Obersten, fra en forholdsvis erfaren bruger af forummet her:-).Men hvis man ser på det negativt, kan man jo også sige at obersten på 1 dag er kommet med lige så mange anmeldelser, som du er kommet med på 1½ år;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 6. Juni, 2015 Er der nogen, der har fået lov til at sprøjte hende i ansigtet? Koster det ekstra hvis man vil komme hende i munden? Kan der er nogen, som har kommet hende i munden og andre, der har afsluttet unden for munden. Eller det er måske bare noget man taler med hende om. Hun lyder absolut som et besøg man SKAL prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 7. Juni, 2015 De 2 super positive anmeldelser er fra 2 helt nye medlemmer og deres første indlæg. TankevækkendeJeg må nok indrømme, at det også er min tanke, og jeg er helt overbevist om at hvis denne anmeldelse havde omhandlet en udenlandsk pige, var der ikke mange der havde taget den alvorligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 337 Skrevet 7. Juni, 2015 Jeg må nok indrømme, at det også er min tanke, og jeg er helt overbevist om at hvis denne anmeldelse havde omhandlet en udenlandsk pige, var der ikke mange der havde taget den alvorligt.Præcis. Men reklame eller ej så bekræfter Stener jo at der trods alt er hold i det..Kan admin ikke lige tjekke om Baronen og TLTs indlæg kommer fra samme IP adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 192 Skrevet 7. Juni, 2015 lyder som nogle fede oplevelser, hende må jeg prøve. Er der nogen der har fået lov at sprøjte hende i munden? Må man masser hende mellem benene? Læste at en skrev hun blev våd! Måske man kunne få hende til at "komme" under besøget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 7. Juni, 2015 lyder som nogle fede oplevelser, hende må jeg prøve. Er der nogen der har fået lov at sprøjte hende i munden? Må man masser hende mellem benene? Læste at en skrev hun blev våd! Måske man kunne få hende til at "komme" under besøget!Prøv at læse tråden ... Første gang kom jeg i munden på hende men hun slugte ikke, men det har hun gjort hver gang siden.Inklusive: De 2 super positive anmeldelser er fra 2 helt nye medlemmer og deres første indlæg. TankevækkendeOg denne:man får at vide at man må røre alt det man lyster, blowjobbet afsluttes uden for munden. Med andre ord er alle dine spørgsmål allerede besvaret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 7. Juni, 2015 En gennemført smuk og fræk kvinde på 35. er fantastisk til sit arbejde, og der er masser af tid. Ikke noget med at kikke på uret eller skynde på. Der er også mulighed for bad. Kan kun anbefalesBaronen I forlængelse af alt den her snak er jeg da også blevet i tvivl om ægtheden selvom jeg indrømmer jeg som en af de første var klar til at besøge hende med det samme. Hvor længe har hun været i gang? Påfaldende hvis hun har eksisteret længe at det først er nu, der pludselig kommer super anmeldelser dumpende? Hvordan ved Baronen i øvrigt hun er 35? Det står ikke i annoncen og troede faktisk ikke det var noget pigerne i branchen var villige til at fortælle? Det kunne være et af de her tilfælde hvor forfatteren til annoncen på annoncelight har glemt det i sin tekst, men at anmelderen har "talt over" sig i sin anmeldelse fordi han/hun troede det stod i den oprindelige annoncetekst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 7. Juni, 2015 I forlængelse af alt den her snak er jeg da også blevet i tvivl om ægtheden selvom jeg indrømmer jeg som en af de første var klar til at besøge hende med det samme. Hvor længe har hun været i gang? Påfaldende hvis hun har eksisteret længe at det først er nu, der pludselig kommer super anmeldelser dumpende? Hvordan ved Baronen i øvrigt hun er 35? Det står ikke i annoncen og troede faktisk ikke det var noget pigerne i branchen var villige til at fortælle? Det kunne være et af de her tilfælde hvor forfatteren til annoncen på annoncelight har glemt det i sin tekst, men at anmelderen har "talt over" sig i sin anmeldelse fordi han/hun troede det stod i den oprindelige annoncetekst?Jeg syntes da også, at du bare skal blive væk, Hun kommer nok ikke til at savne dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 8. Juni, 2015 Hvordan ved Baronen i øvrigt hun er 35? Det står ikke i annoncen og troede faktisk ikke det var noget pigerne i branchen var villige til at fortælle? De fleste svarer på uskyldige spørgsmål ala "hvor gammel er du egentlig"? Om de svarer sandt ved kun de selv ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TLT 1 Skrevet 8. Juni, 2015 HOLD KÆFT NOGLE KLAPHATTE, det er jo ikke forbudt at tænke selv, synes sgu ikke I er særlig søde, sikke et forum!!!!Hun fortjener sgu bedre....Hvis nu I kiggede på hendes email, så kan man godt tænke sig til at hun nok er 35, og hvilken forskel gør så det om jeg må spørge???Hun er faktisk en rigtig sød pige/kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 8. Juni, 2015 Både dette forum og andre har gentagne gange været udsat for falske anmeldelser, og folk der benyttede samme IP, mv.Det er klart, at når en pige som har været aktiv et stykke tid - personligt aner jeg ikke hvor længe - pludselig får hele 2 ret gode anmeldelser, vækker det mistanke.Omvendt kunne det tænkes, at den ene gode anmeldelse udløste den anden.Men begge de gode anmeldelser kommer fra brugere med en ret sparsomt portefølje.Jeg lader tvivlen et et øjeblik, og ser om andre brugere kaster et par gode ord efter pigen.Ærbødigste hilsner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg