Hop til indhold
den store

Natchas Thai Massage Trøjborg Århus

Recommended Posts

vil høre folket om nogen har gode erfaringer med Thai pigerne i Natchas  Thai massage klinik på Trøjborg..........Natchas thaimassage
Aldersrovej 7 
8200 �rhus N 

Telefon: 86 24 57 30

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der i dag. Kvinden var vel i 40'erne. Massagen var blid ikke hård. Hun spurgte om jeg kun ville have massage. Jeg spurgte om hvad det kostede,  hun sagde 600 kr. med hånd, men sagde jeg kun havde 500 kr. det var ok. Godt med olie på, men var et godt handjob, tog hende på brysterne. Vel en lille men fast b skål, spurgte om jeg måtte se den,  men så kostede det 600 kr.

Massagen. Ok 

Handjob.  Godt  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der i dag, og det fortrød jeg bestemt ikke!

Rigtig god massage, hun kan sit kram, men ingen antydning undervejs. Først da jeg lå på ryggen, og hun var færdig med at massere, gik hun direkte til sagen. Jeg kunne både få med hånd og mund. Hånd 700, mund 1000. Jeg valgte hånden, hvilket hun også udførte rigtig godt.

Flot høj pige, som snakkede fint dansk. Nan hedder hun.

Lokalerne er ikke de bedste, men dog med rigtig massagebriks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg var der i dag, og det fortrød jeg bestemt ikke!

Rigtig god massage, hun kan sit kram, men ingen antydning undervejs. Først da jeg lå på ryggen, og hun var færdig med at massere, gik hun direkte til sagen. Jeg kunne både få med hånd og mund. Hånd 700, mund 1000. Jeg valgte hånden, hvilket hun også udførte rigtig godt.

Flot høj pige, som snakkede fint dansk. Nan hedder hun.

Lokalerne er ikke de bedste, men dog med rigtig massagebriks.

Naam måske :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naam måske :) 

Måske. Hun stavede det for mig, lød som om hun sagde N a n.

Høj, flot, langt hår i hestehale, tatovering på ryggen, knaldrød læbestift, neglelak. Måske midt i 30'erne, men svær at gætte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...