Hop til indhold
Raw

Esbjerg Korskro babes

Recommended Posts

De er falske.

Hende på billederne er Destiny Davis, playboy playmate januar 2005.

Du må gerne opfordre dem til at ligge ægte foto op, inden du besøger dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehe glad for at jeg kiggede her inden jeg kørte ind på tingvejen (ventede ved shell, for at se om der kom en aftale i stand)

Ægte Foto. <--- hehe

jeg var forbi her til aften ringede et par gange 22:30 og der blev ikke svaret , skrev en sms (har hemmeligt nummer så det var måske derfor der ikke blev svaret)

jeg ringede så igen 22:45 og hver 5-10 min som musikken nu passede - klokken 22:58 var telefonen slukket

måske skulle jeg have skrevet på rumænsk (det er dog ikke min spidskompetance)

ergo - jeg fik ikke noget megafransk eller noget - trist trist :)

MB

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehe glad for at jeg kiggede her inden jeg kørte ind på tingvejen (ventede ved shell, for at se om der kom en aftale i stand)

Ægte Foto. <--- hehe

jeg var forbi her til aften ringede et par gange 22:30 og der blev ikke svaret , skrev en sms (har hemmeligt nummer så det var måske derfor der ikke blev svaret)

jeg ringede så igen 22:45 og hver 5-10 min som musikken nu passede - klokken 22:58 var telefonen slukket

måske skulle jeg have skrevet på rumænsk (det er dog ikke min spidskompetance)

ergo - jeg fik ikke noget megafransk eller noget - trist trist :)

MB

måske de heller ikke gider svare hemmelig nr som de fleste af os GP da de som oftes er useriøse tidsrøver og måske de lukkede kl 23 og ikke så en grund til at blive eller var optaget og derfor dine sms'er ikke blev besvaret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det tror jeg på :)

det sjove var jo at lige søge på eroguide og opdage at billedet af den lækre GP var billeder af en forhenværende playboy model

det er jo bare "mit tab" at jeg har hemmeligt nummer :) min erfaring er nu at der bliver svaret når jeg sender sms kort før eller efter og ringer igen

jeg forsøger ikke at spilde nogens tid, og hvis hun var dygtig så kunne hun jo nok have klaret mit problem på de første 30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige i dette tilfælde er billederne ægte nok...

Der er kommet nye billeder på annoncen, efter denne tråd startede.

Tør man tro på de har taget opfordringen om ægte foto til sig? (-:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...