Kæphøj 70 Skrevet 10. Juni, 2015 For nogle dage siden besøgte jeg Q45 for 10. gang. Og hvilket dejligt jubilæumsbesøg.Som sædvanlig blev jeg modtaget med en krammer og et "tantenys" Derefter af med klunset og op på briksen, hvorefter denne dejlige kvinde startede med dejlig og passende hård massage of min ryg og skuldre. Herefter var det benenes tur, som blev udsat for en kærlig behandling, og under denne behandling havde hun besvær med at styre motorikken, hvilket jeg absolut ikke havde noget imod Jævnligt kom den ene hånd ud af kurs og strejfede blidt de ædlere dele, mens hun samtidig stadig havde fokus på den professionelle massage. Man kan ikke undgå at komme i en høj stemning, men inden den blev alt for høj, blev jeg bedt om at vende mig. Herefter masserede hun på bedste vis min spinkle overkrop og efterfølgende fik mine lårbasser og resten af bentøjet også en dejlig massage. Og da Q45 masserede lårbasserne, havde hun igen problemer med at styre motorikken, og godt for det Hun forstår virkelig at kombinere det professionelle med det "sjove" og da hun var færdig med massagen, var stemningen da også temmelig hø,j og med Q45's "sproglige færdigheder" sluttede det hele med den dejligste udløsning i mands minde.Jeg kan kun anbefale Q45, hvis du søger en rigtig god og professionel massage kombineret med pirring undervejs og med en fantastisk svensk eller fransk afslutning.Glæder mig allerede til mit næste besøg! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 238 Skrevet 10. Juni, 2015 (edited) lyder rigtigt dejligt, tror måske en skal lægge vejen forbi Randers hvad koster sådan en fræk omgang ? Redigeret 10. Juni, 2015 af peterhansenx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2015 Skal helt sikkert have sårn nogle omgange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæphøj 70 Skrevet 10. Juni, 2015 Skriv en PM til hende her på EG. Hun oplyser gerne ydelser og priser, og svarer som regel ret hurtigt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg