Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexyclub.dk/girls/amanda2/index.php

tjek hun er afprøvet med dansk/fransk.

Flot pige, ægte foto. Sød og naturlig at være sammen med. Hun taler ikke dansk, men godt engelsk. hun sagde hun var italiensk. 

Jeg var så liderlig at jeg sprøjtede da hun startede med at slikke min brystvorte (det er sku aldrig sket før). Hun grinede af mig og virkede lidt stolt, så røg gummi på og hun suttede mig stor og stiv igen på kort tid (det shit kan hun). Så red hun så de store bryster gyngede og jeg gramsede og suttede løs på dem. Så fik hun den i missionæren og jeg sagde hun skulle sige noget på italiensk imens. . Men hun sagde at hun ikke lige vidste hvad hun skulle sige. . . Italiensk hmm sikkert. . . Så stønnede hun istedet, måske på italiensk:) så røg hun i doggy og jeg hamrede den ind og ud mens de store bryster igen gyngede løs. Hendes skamlæber følger med ud når man trækker pikken baglæns (ser vildt frækt ud) og sådan malkede hun mig tom for sæd. 

Jeg tog et bad og så var det videre ud i virkeligheden, tømt 2 gange for 700 kroner af en super lækker tøs:)

Go get her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for en kort, men malende - og dermed informativ - anmeldelse.

Hvad hed den 'menu', du valgte, og hvor lang tid var den berammet til at vare?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...