Hop til indhold
Guest Helot

Dejlige Bella her fra Eroguide

Recommended Posts

Guest Helot

Er ved at blive for gammel til det her.

Efter mange overvejelser valgte jeg i dag at besøge den meget smukke Bella. Overvejelser fordi hun er er så ung og smuk og fordi jeg er ved at være en gammel ræv ;-) 

En kort tur fra Horsens, og landede 1 min før aftalt tid - og det var en fantastisk oplevelse, og hold fast hvor er hun et dejligt selskab. Gør jeg det igen - Bestemt, hvis Bella lover ikke at grine af mig næste gang :-) Hun er bestemt et besøg værd for jer der ikke har haft muligheden... 

Helot 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bella er absolut en pige man SKAL besøge, hvis man er til unge piger. Har aldrig mødt en pige med en mere perfekt krop. Og ja hun er også rigtig sød og super seksuelt. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ved at blive for gammel til det her.

Efter mange overvejelser valgte jeg i dag at besøge den meget smukke Bella. Overvejelser fordi hun er er så ung og smuk og fordi jeg er ved at være en gammel ræv ;-) 

En kort tur fra Horsens, og landede 1 min før aftalt tid - og det var en fantastisk oplevelse, og hold fast hvor er hun et dejligt selskab. Gør jeg det igen - Bestemt, hvis Bella lover ikke at grine af mig næste gang :-) Hun er bestemt et besøg værd for jer der ikke har haft muligheden... 

Helot 

​Jeg vil give dig ret i at Bella er en dejlig ung smuk pige, hvis det ikke var fordi at jeg bor i Københavnstrup, så havde jeg også besøgt hende en eller flere gange!

Men @Helot husk nu du er kun så gammel som du føler dig. (håber så ikke at du føler dig ældre end du er) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...