Guest John8200 Skrevet 18. Juni, 2015 Har besøgt Tilde i Bording nogle gange.ADVARSEL: STÆRKT VANEDANNENDEKlart en oplevelse alle skulle unde sig selv. Hendes service er fremragensde og priserne rimeligeOg hendes beskrivelse er helt rigtig.Der sidder en fantastisk kæft på den skønne pige. Ikke blot snakker hun meget - og længe - med sin skønne jyske accent. Hun kan også tie stille og brugen den den mest fantastike måde, når hun giver superfransk. det er hun meget dygtig til. Og lige så godt som hun giver, lige så godt tager hun imod. Nyder det og lægger ikke skjul på, hvad hun kan lide og vil have.Hun er virkelig et besøg værd.Dog ikke, hvis du bare har brug for at få taget "trykket af". Så går du forgæves. For når du bliver kysset farvel i døren er den ikke mindre lysten end da du gik ind. Tværtimod. Du hasr helt kalrt lyst til at være med, hos og i hende igen. Vi risikerer, der kommer til at være kø ved hendes dør.Jeg glæder mig til næste gang min vej falder forbi Bording en mandag eller en tirsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 18. Juni, 2015 Slet venligst dette opslag... Da vi er nogle der ikke vil dele hende med andre haha Ej, Tilde er one of a kind, har aldrig kørt fra hende uden at være på en euforisk sky, og kun tanker om hvornår man dog skulle besøge hende igen, eller om man bare skulle vende om med det samme 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OK tanken Viborgvej 9 Skrevet 18. Juni, 2015 Hvordan får man kontakt til hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 18. Juni, 2015 https://www.eroguide.dk/forum/profile/11256-tilde/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OK tanken Viborgvej 9 Skrevet 19. Juni, 2015 Der kun 1 billed af hende derinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2015 Jeg kan nu se hele 2 billeder, og der har igennem tiderne været postet flere. Det der er taget let på skrå i spejlet let er verdensklasse - ja, jeg er i hvert fald solgt. Tak til John for anmeldelsen, som er helt i tråd med min oplevelse med Tilde (indtil nu kun et enkelt besøg). Den dag jeg var i Bording havde været lidt en rodet dag for Tilde - med lidt forsinkelse til følge - men det tog både hun og jeg roligt og mødet blev som jeg kunne ønske mig.Tilde pigen aka Tilde møs møs er både sjov, sød og fræk. All-in-one. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 27. Juni, 2015 Hej kæreste John8200 Tak for den utrolig fine anmeldelse, som sagt varmer den helt dybt ind i hjertet <3Jeg er virkelig så lykkelig for at du har taget dig tiden til at skrive den søde <3Og jeg hyggede mig bestemt ligeså meget som du, men det ved du jo godt og du skal altid være mere end velkommen hos mig :DAf hjertet tak - hoppede sgu ærligt rundt, da jeg læste din anmeldelse og det gjorde mig bare super, super glad, som du ved, men ville nu alligevel sige tak offentligt til dig!!!Mange kram herfra Tilde pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 2. Juli, 2015 Hej alleJeg har også besøgt Thilde adskillige gange. Hun er bare fantastisk og indlever sig virkelig når man sexer.Stor tak til dig Thilde - du er bare så dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg