Hop til indhold
Guest John8200

Tilde i Bording

Recommended Posts

Guest John8200

Har besøgt Tilde i Bording nogle gange.

ADVARSEL: STÆRKT VANEDANNENDE

Klart en oplevelse alle skulle unde sig selv. Hendes service er fremragensde og priserne rimelige

Og hendes beskrivelse er helt rigtig.

Der sidder en fantastisk kæft på den skønne pige. Ikke blot snakker hun meget - og længe - med sin skønne jyske accent. Hun kan også tie stille og brugen den den mest fantastike måde, når hun giver superfransk. det er hun meget dygtig til. Og lige så godt som hun giver, lige så godt tager hun imod. Nyder det og lægger ikke skjul på, hvad hun kan lide og vil have.

Hun er virkelig et besøg værd.

Dog ikke, hvis du bare har brug for at få taget "trykket af". Så går du forgæves. For når du bliver kysset farvel i døren er den ikke mindre lysten end da du gik ind. Tværtimod. Du hasr helt kalrt lyst til at være med, hos og i hende igen. Vi risikerer, der kommer til at være kø ved hendes dør.

Jeg glæder mig til næste gang min vej falder forbi Bording en mandag eller en tirsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slet venligst dette opslag...

Da vi er nogle der ikke vil dele hende med andre haha :D

Ej, Tilde er one of a kind, har aldrig kørt fra hende uden at være på en euforisk sky, og kun tanker om hvornår man dog skulle besøge hende igen, eller om man bare skulle vende om med det samme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan nu se hele 2 billeder, og der har igennem tiderne været postet flere. Det der er taget let på skrå i spejlet let er verdensklasse :-P - ja, jeg er i hvert fald solgt. 

Tak til John for anmeldelsen, som er helt i tråd med min oplevelse med Tilde (indtil nu kun et enkelt besøg). Den dag jeg var i Bording havde været lidt en rodet dag for Tilde - med lidt forsinkelse til følge - men det tog både hun og jeg roligt og mødet blev som jeg kunne ønske mig.

Tilde pigen aka Tilde møs møs er både sjov, sød og fræk. All-in-one.  :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej kæreste John8200

Tak for den utrolig fine anmeldelse, som sagt varmer den helt dybt ind i hjertet <3

Jeg er virkelig så lykkelig for at du har taget dig tiden til at skrive den søde <3

Og jeg hyggede mig bestemt ligeså meget som du, men det ved du jo godt ;) og du skal altid være mere end velkommen hos mig :D

Af hjertet tak - hoppede sgu ærligt rundt, da jeg læste din anmeldelse og det gjorde mig bare super, super glad, som du ved, men ville nu alligevel sige tak offentligt til dig!!!

Mange kram herfra Tilde pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Jeg har også besøgt Thilde adskillige gange. Hun er bare fantastisk og indlever sig virkelig når man sexer.

Stor tak til dig Thilde - du er bare så dejlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...