Hop til indhold
Guest Pool

Nat i Sølvgade

Recommended Posts

Guest Pool

jeg var en tur forbi Nat fredag morgen 

hun er lille og fin og med en utrolig lækker krop. Jeg gav 800 kr. For en lille halv time. Hvis man søger indlevelse og GFE skal man nok finde et andet sted i byen. Men hvis man som jeg på det tidspunkt bare skulle have taget trykket så er hun god, hun giver et ok bj og har nogle dejlige berørings venlige bryster som dog har fået hjælp,hendes pik er ikke stor men ok, og en rigtig dejlig lille stram røv så er man kommet til det rette sted. Jeg fik hvad jeg kom efter. Hvis det kun er sex kunne jeg godt gøre det igen. Men 

Ellen vil altid være min favorit i denne kategori 

mvh. 

Pool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Det sagde hun også til mig, men jeg havde kun 800 kr med. Og hun accepterede, jeg skrev vist også at det blev en lille halv time jeg var på gaden efter 25 min inkl. Tøj af og på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nat er 100% pengene værd, hvis man er til de absolut feminine ladyboys!

Mit review på wiki'en: http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=998&itemid=6633 

Hun tager til Thailand om 6 måneder - altså omkring juletid 2015... så selv de sløve har altså lidt tid at løbe på :-)

Gav i øvrigt 1.000 for en halv time - super fair.

Redigeret af Shemale-eater

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jep, 1000kr for en halv time. 

Besøgte hende forrige uge. Genert og ikke den mest indlevende pige, men absolut yderst fin, lille og feminin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...