Guest Pool Skrevet 20. Juni, 2015 jeg var en tur forbi Nat fredag morgen hun er lille og fin og med en utrolig lækker krop. Jeg gav 800 kr. For en lille halv time. Hvis man søger indlevelse og GFE skal man nok finde et andet sted i byen. Men hvis man som jeg på det tidspunkt bare skulle have taget trykket så er hun god, hun giver et ok bj og har nogle dejlige berørings venlige bryster som dog har fået hjælp,hendes pik er ikke stor men ok, og en rigtig dejlig lille stram røv så er man kommet til det rette sted. Jeg fik hvad jeg kom efter. Hvis det kun er sex kunne jeg godt gøre det igen. Men Ellen vil altid være min favorit i denne kategori mvh. Pool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phister 351 Skrevet 20. Juni, 2015 Enig med beskrivelsen, men føler mig lidt snydt. Spurgte hvad prisen var for en halv time, og hun svarede 1000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 20. Juni, 2015 Det sagde hun også til mig, men jeg havde kun 800 kr med. Og hun accepterede, jeg skrev vist også at det blev en lille halv time jeg var på gaden efter 25 min inkl. Tøj af og på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 21. Juni, 2015 (edited) Nat er 100% pengene værd, hvis man er til de absolut feminine ladyboys!Mit review på wiki'en: http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=998&itemid=6633 Hun tager til Thailand om 6 måneder - altså omkring juletid 2015... så selv de sløve har altså lidt tid at løbe på Gav i øvrigt 1.000 for en halv time - super fair. Redigeret 21. Juni, 2015 af Shemale-eater 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 22. Juni, 2015 Jep, 1000kr for en halv time. Besøgte hende forrige uge. Genert og ikke den mest indlevende pige, men absolut yderst fin, lille og feminin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 25. Juni, 2015 Tak for anmeldelserne. Bare inden jeg tager afsted - er hun glatbarberet? vh/wicker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 25. Juni, 2015 Tak for anmeldelserne. Bare inden jeg tager afsted - er hun glatbarberet? vh/wicker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 25. Juni, 2015 Ja der var ikke noget hår på nogle steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg