Hop til indhold
kevin

Erfaringer med Suttersomendrøm?

Recommended Posts

Gæst

Har været hos hende.. fik blow, sex , kys hele pakken.. til de 1000.. tror jeg var der 2-3 timer i alt.. sexet fræk tøs..;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

aaargh er du sikker på det    1000 for 2-3 timer , lyder lidt som falsk reklame ,    det eneste hun tilbød mig var et blow til 1000 , ingen sex

det er jo heldigvis op til dig selv hvordan og hvorledes du tolker det jeg skrev.. vi havde go kemi, og så endte det med mere.. vi havde dog aftalt sex og blow i cirka en time til 1000.. at jeg så blev der længere og vi havde det skide sjovt sammen, er hvad det er.. :-) Hun er jo ikke desideret gp - så hun er også selektiv omkring hvem hun vælger - det kan være derfor hun vælger at hygge/bruge mere tid med nogle hun måske selv finder attraktive og som godt selskab.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft en aftale med hende men der var meget lidt tekst imellem os så valgte at aflyse for en anden med mere kemi.

hun ville dog ikke gå under 1500 og lovede at det ville være et besøg uden ur på.

vi snakkede ikke om timer eller noget. Hun er en smule for gammel til mig (er selv 30)

Men en dag jeg ikke kan finde en anden aftale besøger jeg hende gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...