Hop til indhold
Gæst

Advarsel Kolding vedr. Maya

Recommended Posts

Denne tråd er vel det, som hele dette site o.l. handler om - nemlig oplysninger, så vi hver især kan danne os en fornemmelse af den oplevelse, som vi kan forvente.

Bliver en pige skamrost eller det modsatte, så kan vi jo selv tænke og også høfligt kommentere med ens synspunkter, så paletten af indtryk kan blive så varieret som muligt, inden vi spenderer vore surt optjente hobbypenge.

Men det gode ved en anmeldelser af en af de to typer uanset hvilken retning den peger er, at den ofte IKKE får lov at stå alene, Man får reaktioner og mere information, så skulle der være nogen, der af en eller anden grund vil plante misinformation på en eller anden nyoprettet streng, så giver det oftest bagslag, idet det oftest vælter ind med modsatte synspunkter, og en samlet streng kan ende i, at den bliver det helt modsatte af første indlæg. Har vi ikke set det gang på gang? *SMILER*

Snøfte fra Venuslogen og Blomstermanden havde på lidt lignende vis et perfekt samarbejde. Når han roste en pige til skyerne, så vidste Blomstermanden, at det ikke var noget for ham.....og omvendt hehe - vi tændte slet ikke på samme type pige. Rubens piger og piberensere *S*

Så vær glad for, at der kommer advarsler og skamrosende indlæg, for det giver information, men hvorfor ikke bare kommentere dem med jeres egne oplevelser eller efterlys om andre har haft modsatte oplevelser. Så får vi et nuanceret billede. *SMILER*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan så fortælle at jeg har været fast kunde ved Sophia i noget tid nu.. Og jeg har ALDRIG oplevet at hun tager telefonen, skal rende efter kondom midt i det hele eller på anden måde bare vil have det overstået.. Så måske du skal kigge indad og det så handler om dig Gummidrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man skal passe på hvad man skriver, fik advarsel af adm. for at påtale den i mine øjne ukorrekte tilsvining af pigen, fra en person der var ny her på sitet, det må man så ikke, mon  det er en af adm. venner...bare dette forum ikke bliver en side for de få, hvor al kritik af visse personer er bandlyst, netop som det var kutyme på Venuslogen.

Jeg så her et udmærket forum, indtil nu hvor adm. deler trusler og advarsler ud i en lind strøm, utroligt at man ikke har mere selvkritik i udvælgelsen af adm.

Nå jeg stopper mine anmeldelser, selvom jeg altid har forsøgt at være objektiv og sober overfor pigerne, også dem der havde givet dårlige oplevelser men I må have det godt derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Sophia for 1 uge siden.

rigtig pæn pige, alderen passer nogenlunde med det oplyste.

den flotteste mis og numre jeg længe har set. 

Bestilte 30 min. Med anal.

Betalte ved indgangen og fik da banditten rørte på sig at vide den var for stor. Ved ikke

om det er et scam, for at tjene et per 100 xtra for så at afslå med begrundelse i størrelse. 

Andre gange med andre piger har der ikke været et problem.

Men,  bortset fra det var hendes krop meget lækker og uden klagepunkter. 

Reaktioner fra andre mht. Størrelses scam?.. er dette ofte forekommende.?

vh. Romeomand, ny på sitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det har jeg også prøvet hos både Sophia og Sonya i Kolding.

Altså betaler for anal, og så er man for stor. Ved Sophia sågar for stor pegefinger. Så tror hun bare burde fjerne muligheden for anal, hvilket Sonya har gjort.

For ellers er det 2 flotte og søde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...