DillerX 25 Skrevet 21. Juni, 2015 Jeg ville fejre årets længste dag med en gang thaimassage.Man kan vel altid finde en grund!Sai Mai massage i Augustenborg gade er efterhånden blevet mit faste sted.Har prøvet lidt af hvert rundt i Århus, men er tit blevet skuffet over enten, ringe massage, usle beskidte forhold, ram madlugt eller cigaretlugt, meget pågående piger, alt for høje priser i forhold til kvaliteten osv.Dette har jeg aldrig oplevet hos Sai Mai. Her bliver man altid modtaget af smilende imødekommende smukke piger, der kan deres håndværk på alle måder.Jeg føler mig virkelig veltilpas i de rene og pæne velduftende lyse lokaler.Jeg tror, jeg vil spare mig selv for de oplevelser , jeg godt kan være foruden, og holde mig til det der duer .Kan selvfølgelig varmt anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Juni, 2015 Fint sted. Rent og ryddeligt. Man skal bare sige nej tak til mutter. Lugter meget af røg og giver et af byens ringeste HJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 21. Juni, 2015 Hende har jeg ikke mødt endnu, så tak for advarslen ;o)Jeg glemte at nævne, at jeg også er fan af de gode parkeringsmuligheder og den diskrete indgang og mulighed for bad. Jeg har det, som nok også nogle af jer andre: At stå udenfor en thaimassageklinik i fuldt dagslys i en befærdet gade, kan være lidt af en belastning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 21. Juni, 2015 Kan du sige lidt om prisniveau, mulighed for ekstraydelser - og evt om pigerne er flotte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 21. Juni, 2015 Jeg synes, de er rigtig flotte, omkring de 30 år vil jeg tro,Specielt den lille pige med de kvindelige former, er jeg ret betaget af.Priser og ydelser afhænger vidst af den pige du møder der. God fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 22. Juni, 2015 mutter lugter af tobaksrøg det lyder altså utroligt århuselsker eftersom hun ikke ryger ,og til diller kan jeg sige det er mutter han nok er betaget af da det er hende den lille med de kvindelige former der er indehaver af klinikken og har været det i flere år ,hun driver desuden også beautyfull spirit på jens baggesensvej 3 , så måske det er længe siden du har været på besøg Århuselsker ,jeg kan i hvert fald kun bekræfte at det er et udmærket sted da jeg også selv bruger stedet flittigt og altid ved mutter da jeg kender hende personligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juni, 2015 mutter lugter af tobaksrøg det lyder altså utroligt århuselsker eftersom hun ikke ryger ,og til diller kan jeg sige det er mutter han nok er betaget af da det er hende den lille med de kvindelige former der er indehaver af klinikken og har været det i flere år ,hun driver desuden også beautyfull spirit på jens baggesensvej 3 , så måske det er længe siden du har været på besøg Århuselsker ,jeg kan i hvert fald kun bekræfte at det er et udmærket sted da jeg også selv bruger stedet flittigt og altid ved mutter da jeg kender hende personligtHm. Jeg har to gange fået massage af en ældre slank kvinde, med kort hår der var let krøllet. Det har været først på formiddagen begge gange. Hun lugtede meget af røg, og var i øvrigt lidt nusset klædt Hendes hænder var meget ru . Kan godt være hun ikke er mutter, men det var det indtryk jeg fik af den måde hun styrede de yngre, der kom lige da jeg var ved at gå ved 11 tiden. Jeg har også fået massage af en yndigt lille nips, som bestemt var anbefalelsesværdig.Jeg kan godt fornemme du har noget personligt i klemme her, og undskylder hvis du føler dig trådt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 22. Juni, 2015 Århuselsker jeg har ikke noget i klemme men undrede mig blot over at du sagde mutter lugtede af tobak ,og da jeg kender hende temmelig godt undrede det mig meget ,tror måske godt nu jeg ved hvem du tænker på ,da der for et stykke tid siden var en slank ældre kvinde som hjalp lidt til på stedet ,men hun var ikke ejeren og er for længst væk ,nu er der kun den lille anbefalesesværdige lille nips som altså er ejeren ,og så hendes hjælper M som er en ret høj flot slank pige omkring de 30 ,som jeg også kender men aldrig selv fået massage af ,men hun er tidligere blevet anmeldt positivt af 8000 i dette forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Juni, 2015 Århuselsker jeg har ikke noget i klemme men undrede mig blot over at du sagde mutter lugtede af tobak ,og da jeg kender hende temmelig godt undrede det mig meget ,tror måske godt nu jeg ved hvem du tænker på ,da der for et stykke tid siden var en slank ældre kvinde som hjalp lidt til på stedet ,men hun var ikke ejeren og er for længst væk ,nu er der kun den lille anbefalesesværdige lille nips som altså er ejeren ,og så hendes hjælper M som er en ret høj flot slank pige omkring de 30 ,som jeg også kender men aldrig selv fået massage af ,men hun er tidligere blevet anmeldt positivt af 8000 i dette forumved du hvad hende med bøjle på tænderne hedder. M er ok sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaifreak 14 Skrevet 14. Juli, 2015 Nej 8000 hende kender jeg ikke og har aldrig set hende ved saimai ,men nu har jeg spurgt indehaveren og hun fortalte hun havde haft en pige til at hjælpe nogle få dage for et par måneder siden med bøjle på tænderne så hvis det er et par måneder siden du mødte hende kan det godt passe ,hun var der kun et par dage men hjælper nu til oppe på Jens baggesensvej 3 ved beautyfull spirit ,så der kan du måske træffe hende hvis du gerne vil møde hende igen . I augustenborggade er der lige pt ejeren selv og en dejlig pige fra aroma som jeg ikke lige fik navnet på M er på visit i Solbjerg men kommer tilbage om 14 dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 15. Juli, 2015 Hej thaifreakhar haft misfornøjelsen af hende med bøjle på tænderne to gange. En gang massage på Jens baggesensvej ok og en gang sex hos sai Mai. Og det sker aldrig igen.venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samson32 3 Skrevet 7. August, 2015 Hej Nogen der ved om de tilbyder topløs massage med HJ?Er der normalt flere piger på arbejde på samme tid (så der er lidt at vælge imellem ) og er det nødvendigt at bestille tid?vhSamson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 8. August, 2015 (edited) Hej Samson32Du dukker bare op. Og du kan købe alt. Men du kan være uheldig at der er flere kunder i biksen af gangen. Venligst 8000 Redigeret 8. August, 2015 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samson32 3 Skrevet 9. August, 2015 Tak 8000Det går nok med flere kunder bare man ikke deler rum/briks Det er forhåbentlig ikke et af de steder hvor der bare er forhæng imellem .... eller hva'?Har man lidt frihed til at vælge hvilken massør man vil have eller "hænger" man på den første der åbner? VhSamson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8620 44 Skrevet 10. August, 2015 Jeg besøgte dem for en 14 dages tid siden, og man skal i dén grad lede længere efter en mere uengageret oplevelse... Der er forhæng imellem kabinerne, så er der andre, der får massage, tænker jeg ikke der tilbydes ekstra. Jeg gik efter en halv time, så ringe var det... Dér sætter jeg ikke mine ben igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samson32 3 Skrevet 11. August, 2015 Tak 8260 Forhæng! Det kommer aldrig til at ske - så jeg holder mig væk!Om pigen er I hopla kan vist svinge alle steder kan jeg læse mig frem til. Syntes ikke jeg har læst om et sted eller en pige der kun får ros. VhSamson Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg