Bebop 9520 Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg ved godt at nogle synes superfransk (=uden gummi) burde være "minimum," men sådan er det jo bare ikke. Men hos nogle udenlandske piger er superfransk altid med i pakken, til gengæld er kys så nogle gange "et tilkøb." Det undrer mig lidt, for hvorfor så ikke gøre SF til et tilkøb også? Altså når man nu vælger et menukort med en række "tilkøb," så virker det lidt sjovt. Og jeg har stor modstand mod at betale ekstra for det, for nogen kysser så dårligt, at det er et turn off. Og så vil det forstyrre mig, hvis jeg ovenikøbet har betalt ekstra for det.For mig betyder det sjovt nok, at jeg nu har stukket min pik i munden på flere kvinder end jeg har kysset (kindkys muligvis fraregnet). Det er alligevel lidt pudsigt. Er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 23. Juni, 2015 For mig er kys ekstremt intimt - og jeg kysser af den grund heller ikke med piger i dette univers.Jeg tænker at nogle af pigerne måske har det på samme måde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Juni, 2015 Tro det, eller lad være Bebop! Der er faktisk piger, som synes, at det er alt for intimt at (tunge)kysse, hvorimod superfransk lettere "glider ned". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Det virker lidt underligt på mig, at man glad og gerne tage hinandens kønsdele i munden. Men ved kys, der går grænsen? Jeg synes at det er lige dele intimt, men intimt er ikke for mig "farligt" og forbeholdt mennesker jeg elsker. Redigeret 23. Juni, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juni, 2015 (edited) Oral er sex . Tungekys er for mange kærlighed og følelser, hvorfor jeg ikke finder det så underligt, at mange trækker grænsen ved tungekys Redigeret 23. Juni, 2015 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 23. Juni, 2015 Nu er der altså også forskel på at sutte på en pik og så kysse.En pik kan blive vasket grundigt inden brug, samt at man under brug, kan bruge rigeligt med spyt, således at evt. smagspåvirkninger bliver mindsket til et minimum.Modsat så er det ikke helt så let at få vasket en mund inden brug. Her må man leve med de smagspåvirkninger som opstår på grundlag af hvad vedkommende har indtaget i løbet af dagen (f.eks. hvidløg, leverposteg, rygning osv.), samt evt. smagen af en omgang dårlig/betændt tandkød mv.Der gælder helt samme betingelser for slikning af fisse vs. kysse med en pige. F.eks. så undlader jeg at kysse med en pige, hvis hendes mundhygiejne ikke tiltaler mig, men det afholder mig ikke fra at slikke hende (hvis ellers hendes hygiejne down-under er i orden). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 23. Juni, 2015 Jeg kan bedst følge Bly og filosoffen. Hygiejne-pointen havde jeg også overvejet, og der er jo en generel tendens med ekstrapris jo flere hygiejniske risici der er involveret.Men pointen om at det er "for intimt" for nogen, synes jeg rammer ved siden af - for hvis det er for intimt, så kan man lade være med at tilbyde det overhovedet (det er der jo også en del der gør). Fuld respekt for det - det er en klar udmelding. Hvis en pige derimod synes det er for intimt, men så alligevel vil gøre det for en merpris - ja så er det netop et gigantisk turn off for mig. Det er en af grundene til at jeg ikke vil tage chancen og betale ekstra for det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 23. Juni, 2015 På klubberne i Tyskland er det kutyme at sutte pik uden gummi - det er kun en sjælden gang, at man møder en pige, der ikke gør det - og så er hun typisk tysk.Men kys, det er en hel anden sag dernede - navnlig tungekys. Dem kan man lede længe efter nogen gange. Jeg har siddet i en klub, og den ene pige efter den anden kom og falbød varerne - men når man spurgte om de kyssede, smuttede de uden et ord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 23. Juni, 2015 Det virker lidt underligt på mig, at man glad og gerne tage hinandens kønsdele i munden. Men ved kys, der går grænsen? Jeg synes at det er lige dele intimt, men intimt er ikke for mig "farligt" og forbeholdt mennesker jeg elsker. Jeg har virkelig undret mig over det samme!!!!!!!Og det nysgerrige menneske jeg er, så måtte der jo spørges til det Så ikke- kyssende Piger måtte i krydsilden… havde selv en ide om, det nok skyldes nogle Mænd ikke var så gode med tandbørsten… eller de nærmest blev overfaldet med en tunge flere meter ned i halsen. Og siger man ja til en Mand bliver det et problem at sige nej til andre. Ja så er det nemmere at sige nej. Men jeg tog fejl ifølge hvad Pigerne fortæller, ikke en eneste har påpeget de ting…. De nævner intimitet og stolthed. At det ligesom er deres personlige sfære og alt ikke er til salg. En distancetagen til Gæsterne/Kunderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 24. Juni, 2015 Jeg har virkelig undret mig over det samme!!!!!!!Og det nysgerrige menneske jeg er, så måtte der jo spørges til det ...De nævner intimitet og stolthed. At det ligesom er deres personlige sfære og alt ikke er til salg. En distancetagen til Gæsterne/Kunderne. Ja, det er godt nok ikke "det samme" slet ikke at kysse som at tage ekstrabetaling for det. Men derudover er det en klassiker fra antropologer og journalister, der har undersøgt prostitution, at kys for mange fungerer som grænsen mellem privat og erhvervsmæssig sex. Andre bruger gummi som grænsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 24. Juni, 2015 (edited) Ja, det er godt nok ikke "det samme" slet ikke at kysse som at tage ekstrabetaling for det. Men derudover er det en klassiker fra antropologer og journalister, der har undersøgt prostitution, at kys for mange fungerer som grænsen mellem privat og erhvervsmæssig sex. Andre bruger gummi som grænsen.Jamen så bakker jeg antropologer og journalisters undersøgelser op Dog har jeg kun spurgt et fåtal og langt fra alle som jeg har mødt som ikke kysser. Svarene var ikke som jeg havde forventet som jeg skrev.Men det forklarer vel egentlig dit spørgsmål.. grænsen går ved kys og åbenbart også gummi.. hvilket typisk er ekstra ydelser, hvis hun har ekstra ydelser på programmet. Hvis jeg leverer mere af mig selv, vil jeg have mere i løn. Så er det individuelt fra pige til pige hvad hun lægger mest vægt på. Der er mange forskellige muligheder med prisen. Nogle leverer kys med SF er ekstra.. nogle leverer SF og kys er ekstra.. nogle leverer kys og SF men fisseslik er ekstra. Nogle tager ekstra for det hele og nogle er det hele med i. Redigeret 24. Juni, 2015 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 24. Juni, 2015 Men det forklarer vel egentlig dit spørgsmål.. grænsen går ved kys og åbenbart også gummi.. hvilket typisk er ekstra ydelser, hvis hun har ekstra ydelser på programmet. Hvis jeg leverer mere af mig selv, vil jeg have mere i løn. Så er det individuelt fra pige til pige hvad hun lægger mest vægt på. Der er mange forskellige muligheder med prisen. Nogle leverer kys med SF er ekstra.. nogle leverer SF og kys er ekstra.. nogle leverer kys og SF men fisseslik er ekstra. Nogle tager ekstra for det hele Helt enig, men min undren går på, at når man vælger et menukort med en grundydelse og så en række muligheder for "ekstra", så er det lidt overraskende at fransk uden gummi er med i grundydelsen. Hvis man vælger "ekstra-"konceptet for sit menukort, hvorfor så ikke gøre fransk uden til "ekstra"? Eneste mulige forklaringer er at næsten alle i kundesegmentet alligevel vil have fransk uden og/eller at kys er lidt grænseoverskridende for pigen - som det netop er for en del. Det første kan jeg forstå, men ikke det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 24. Juni, 2015 Helt enig, men min undren går på, at når man vælger et menukort med en grundydelse og så en række muligheder for "ekstra", så er det lidt overraskende at fransk uden gummi er med i grundydelsen. Hvis man vælger "ekstra-"konceptet for sit menukort, hvorfor så ikke gøre fransk uden til "ekstra"? Eneste mulige forklaringer er at næsten alle i kundesegmentet alligevel vil have fransk uden og/eller at kys er lidt grænseoverskridende for pigen - som det netop er for en del. Det første kan jeg forstå, men ikke det andet.Nåede at redigere lidt efter du begyndte at svare...Skriver det så er individuelt fra Pige til Pige hvad hun ligger vægt på. Ofte er det stedet som laver prislisten... og så må man formode en Pige som har det svært med Kys, ikke vælger at arbejde et sted hvor kys er med i. Og selvfølgelig det samme med SF etc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PHD 271 Skrevet 24. Juni, 2015 Jeg kysser også meget gerne, men er helt klart i mod at betale for ydelsen.. der er nødt til at være lyst fra begge parters side.. ellers kan det sgu være det samme.Når nu vi er i den genre Kan se at enkelte piger er begyndt at charge for 'lick'Jeg er med på at det betyder at slikke, men hvem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg