Jasmin 8533 Skrevet 30. Juni, 2015 det er bestemt en forretnings politik jeg heller ikke bryder mig om, men er du tilknyttet et sted hvor du har fået en god kundekreds, så er det sin sag at sige fra overfor de "fælles" regler da det betyder du bliver bedt om at pakke. Men jeg har selv besluttet at jeg kun vil arbejde ud fra steder hvor jeg føler tingene er fair, det har klart givet mig en bedre mave fornemmelse sweetie - pak dine ting og FLYT!!!!det der er ikke fair uanset hvordan du vender og drejer det... det er rufferi!!! Fælles aftaler mig i røven... ikke en skid... det er ikke lovligt. Og desunden er det det rene bondefangeri!!! Det er reklame for bordellet - ikke for dig og tilmed en skide god forretning fordi DU betaler... At køre dit show selv er meget meget sjovere og formodentlig mere lukrativt.... find dig et sted hvor du ikke er underlagt den slags... og så lav dine egne annoncer og tag kunderne med dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 30. Juni, 2015 (edited) sweetie - pak dine ting og FLYT!!!!det der er ikke fair uanset hvordan du vender og drejer det... det er rufferi!!! Fælles aftaler mig i røven... ikke en skid... det er ikke lovligt. Og desunden er det det rene bondefangeri!!! Det er reklame for bordellet - ikke for dig og tilmed en skide god forretning fordi DU betaler... At køre dit show selv er meget meget sjovere og formodentlig mere lukrativt.... find dig et sted hvor du ikke er underlagt den slags... og så lav dine egne annoncer og tag kunderne med dig... En pendant til Ryan diskussionen?!Udbytning.... Redigeret 30. Juni, 2015 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg