Hop til indhold
Gæst

hvilke hjemmesider ?

Recommended Posts

det er bestemt en forretnings politik jeg heller ikke bryder mig om, men er du tilknyttet et sted hvor du har fået en god kundekreds, så er det sin sag at sige fra overfor de "fælles" regler da det betyder du bliver bedt om at pakke. 

Men jeg har selv besluttet at jeg kun vil arbejde ud fra steder hvor jeg føler tingene er fair,  det har klart givet mig en bedre mave fornemmelse 

sweetie - pak dine ting og FLYT!!!!

det der er ikke fair uanset hvordan du vender og drejer det... det er rufferi!!! Fælles aftaler mig i røven... ikke en skid... det er ikke lovligt. Og desunden er det det rene bondefangeri!!! Det er reklame for bordellet - ikke for dig og tilmed en skide god forretning fordi DU betaler... 

At køre dit show selv er meget meget sjovere og formodentlig mere lukrativt.... find dig et sted hvor du ikke er underlagt den slags... og så lav dine egne annoncer og tag kunderne med dig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

sweetie - pak dine ting og FLYT!!!!

det der er ikke fair uanset hvordan du vender og drejer det... det er rufferi!!! Fælles aftaler mig i røven... ikke en skid... det er ikke lovligt. Og desunden er det det rene bondefangeri!!! Det er reklame for bordellet - ikke for dig og tilmed en skide god forretning fordi DU betaler... 

At køre dit show selv er meget meget sjovere og formodentlig mere lukrativt.... find dig et sted hvor du ikke er underlagt den slags... og så lav dine egne annoncer og tag kunderne med dig... 

En pendant til Ryan diskussionen?!

Udbytning....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...