Lauragb 15 Skrevet 25. Juni, 2015 Frække slanke mænd 18-50 år søges til frækt gangbang i ÅrhusHej frække mænd! Jeg hedder Laura og er en 30 årig studine, der fantaserer om at blive kneppet af flere fyre på en gang. Jeg er 180 høj, 68 kg, C-skåls bryster og har smukt langt rødblondt hår.Jeg har svært ved at få pik nok, elsker at sutte pik, og særligt når min mund bliver fyldt med varm sperm jeg kan lege med og sluge - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt i alle huller! Jeg er dog kun til meget blid analsex. (Al sex er med kondom dog ikke blowjob)Mandag d. 6. juli er det fra 18.30-21.30 og tirsdag d. 7. juli er det fra 10-13.Det koster kr. 1000,- at deltage i en time og kr. 1400,- for 2 timer, alle 3 timer koster 1800 og hvis du også vil have analsex, så koster det kr. 300,- i tillæg.Bemærk, henvendelser om andet end Gangbang’et bliver ikke besvaret! Dog kan der til selve gangbang’et ligges en seddel, hvis der skulle opstå et ønske om eneaftaler, dette er dog til helt andre priser! Der sendes ikke flere billeder end dem der er på annoncen.Adressen på stedet hvor det afholdes udsendes via sms en time inden det starter, så ved tilmelding venligst skriv et mobil nr. som jeg kan sms’e til. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 26. Juni, 2015 er vedkommende dansk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juni, 2015 Tja ligemeget, man skal jo være max 50 og slank - så der har jeg ingen chancer for at være medjeg er buttet og for gammel, nå skidt så bruger jeg mine penge et bedre sted.. Synes jeg kan mindes at hun engang har været med i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauragb 15 Skrevet 28. Juni, 2015 er vedkommende dansk ?Ja, jeg er dansk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauragb 15 Skrevet 29. Juni, 2015 Frække slanke mænd 18-50 år søges til frækt gangbang i ÅrhusHej frække mænd! Jeg hedder Laura og er en 30 årig studine, der fantaserer om at blive kneppet af flere fyre på en gang. Jeg er 180 høj, 68 kg, C-skåls bryster og har smukt langt rødblondt hår.Jeg har svært ved at få pik nok, elsker at sutte pik, og særligt når min mund bliver fyldt med varm sperm jeg kan lege med og sluge - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt i alle huller! Jeg er dog kun til meget blid analsex. (Al sex er med kondom dog ikke blowjob)Mandag d. 6. juli er det fra 19-20 og tirsdag d. 7. juli er det fra 10-11.Det koster kr. 1000,- at deltage og hvis du også vil have analsex, så koster det kr. 300,- i tillæg.Bemærk, henvendelser om andet end Gangbang’et bliver ikke besvaret! Dog kan der til selve gangbang’et ligges en seddel, hvis der skulle opstå et ønske om eneaftaler, dette er dog til helt andre priser! Der sendes ikke flere billeder end dem der er på annoncen.Adressen på stedet hvor det afholdes udsendes via sms en time inden det starter, så ved tilmelding venligst skriv et mobil nr. som jeg kan sms’e til.Tiderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 30. Juni, 2015 Tja ligemeget, man skal jo være max 50 og slank - så der har jeg ingen chancer for at være medjeg er buttet og for gammel, nå skidt så bruger jeg mine penge et bedre sted.. Synes jeg kan mindes at hun engang har været med i vejleTjaa, jeg går ind under samme "katagori", men så bruges finanserne så bare et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 30. Juni, 2015 Hmmm... Kan være hun står for GB'et selv, siden hun kan tillade sig at stille lidt andre krav, end hvad ''vi'' plejer at have med at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 30. Juni, 2015 undrer mig også hvorfor det er dyrer ,måske den søde laura kan gi en forklaring på det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2015 Hun har ændret tiderne. Nu er det kun EN time til gangbang og det synes jeg er alt for lidt til en gangbang. https://annoncelight.dk/showad/185964 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2015 Og man skal jo ikke bo mere end 1 time vækFor adressen kommer 1 time før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 1. Juli, 2015 Hun har da vist en bagmand eller andet , kan se hun udlejes til bukkake d.7.7 fra klokken 17-19 i Aahus CHar været på Annoncelight de sidste par dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg havde egentligt overvejet at køre il Århus, men jeg syntes det drejer i en lidt useriøs retning - det handler vist om at nogen skal tjene så mange penge så let som muligt på kortest mulige tid... Jeg venter til en af de mere interessante i Vejle kommer igen, der får man da det man kommer for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2015 Kan kun give tvivlerne ret - der er for mange bolde i luften fra den mail adresse bag det GB/bukkake....lugter langt væk af "minimum indsats og maximum payout" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManHer 14 Skrevet 6. Juli, 2015 Dem der var der i dag, har I noget feedback? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 16. Juli, 2015 Er der ikke nogen, der vil skrive lidt om hvordan det gik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauragb 15 Skrevet 27. September, 2015 Mine herrer tiden blev ændret da der var for få tilmeldte..men de få, der kom fik fuld valuta. Kan jeg jo altid sige, men den mørke herrer med den store pik fra vejle gb'et var der, så spørg ham Jeg afholdte det selv og satte krav på, da jeg ikke kunne leve med standarten på mænd til det i Vejle. I min optik er man for fed, hvis man er så stor, at man ik kan tørrer sig selv ordenligt i røven. Det er ik for at fornærme nogen, men jeg gør det her, til forskel for andre, der kun vil tjene penge, også fordi det skal give mig noget og være frækt!Om man så finder mig sippet el ej, så har jeg nok bare også grænser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2015 (edited) men de få, der kom fik fuld valuta. Kan jeg jo altid sige, men den mørke herrer med den store pik fra vejle gb'et var der, så spørg ham "den mørke heŕrer" bekræfter hermed at har deltaget i hendes GangBang og fik fuld valuta for pengene. Vi var kun 3, så selvom det var kun en time, var der god tid til alle.@Laura: jeg er ikke til bukkake, men er klar hvis du holder GB igen. Redigeret 29. September, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauragb 15 Skrevet 29. September, 2015 "den mørke heŕrer" bekræfter hermed at har deltaget i hendes GangBang og fik fuld valuta for pengene. Vi var kun 3, så selvom det var kun en time, var der god tid til alle.@Laura: jeg er ikke til bukkake, men er klar hvis du holder GB igen. Glad for du nød det... desværre tror jeg min gangbang "karrriere" er helt slut... jeg nøjes med bukakke og nogle eneaftaler fremadrettet....Knus , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg