Hop til indhold
TommyHansen

Danskerne går sommeramok i gangbang

Recommended Posts

Det er sgu da helt vildt det her.

I morgen holder Ditte gangbang i Buddinge. Hun beskriver sig selv som en sexglad, buttet moden pige som elsker at være midtpunkt for et lækkert gangbang.

D. 30. juni er der gangbang med 23-årige Josefine i Vejle. Det er hendes andet gangbang. Hun skiver om sig selv i annoncen: "Jeg er lidt en vildbasse i en seng, jeg elsker at sutte pik, og særligt når den bliver fyret af i munden på mig - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt både i røv og fisse".

Dagen efter er der hele to gangbang: den kendte Miss Hell holder sommer-GB i København - denne gang vistnok uden Miss Innocent -  Miss Hell skriver: "Sperm i mund, ansigt & ud over kroppen fra ALLE ja tak! Sperm i fissen kun fra folk med attest."

og samme dag er Nanna klar i Vejle. Hun skriver i annoncen: " tilbyder alt indenfor sex, og det hele er uden kondom. Sprøjt hvor du har lyst, både i mund og fisse. Nanna er bare klar til det hele"

Dagen efter er det en 36-årig hottie, der for anden gang holder gangbang i Vejle. Hun skriver: "da jeg i foråret prøvede mit første gangbang og fik opfyldt min fantasi om bare at blive brugt, taget igen og igen af en masse mænd - være genstand for deres lyst og liderlighed, sutte deres pik, sluge deres sperm, kort sagt stå til deres rådighed, fordi man er betalt for det, det var ubeskriveligt frækt, og det er jeg simpelthen nødt til at prøve igen."

Og ugen efter - d. 6. juli og d. 7. juli er det den smukke 30-årige Laura, der tager imod slanke, frække mænd mellem 18 og 50 tre timer begge dage i Århus. Hun er nybegynder inden for GB, men skriver: Jeg har svært ved at få pik nok, elsker at sutte pik, og særligt når min mund bliver fyldt med varm sperm jeg kan lege med og sluge - det er bare så frækt, men jeg håber selvfølgelig også på at blive brugt godt og grundigt i alle huller! Jeg er dog kun til meget blid analsex. (Al sex er med kondom dog ikke blowjob).

Jeg forestiller mig ikke, at der er ret mange mænd, der har hverken økonomi eller tid til at deltage i alle disse gangbang, selv om guderne skal vide, at vi sikkert gerne ville. Men med lidt god held kan man måske deltage i et par af dem. Men til gengæld kunne det være fedt, hvis et par af deltagerne alle steder ville skrive en beretning herinde, så vi andre kunne få glæde af jeres oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så har jeg åbenbart overset et par mere private arrangementer, som ikke er kommet direkte på EG.

For eksempel er der et par på Fyn, som tre gange i denne uge har holdt private gangbangs i deres eget hjem.

Og på søndag er der et københavnsk par, som tager imod veluddannede og velsoignerede gentlemen, og hvor pigen elsker at sutte pik og sluge sperm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men hvorfor er næsten alle GB'erne i Jylland!?!? Er Sjællandske mand nogle tøsedrenge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Eller mere fornuftige

???? Hvorfor skulle det være ufornuftigt at afholde GB!?!?

... Det er mit klare indtryk, at langt flere GB'er på Sjælland end i Jylland bliver aflyst pga. manglende tilslutning. Idet der tilsyneladende ikke annonceres flere GB'er på Sjælland end i Jylland - snarere tværimod - så konkluderer jeg, at de sjællandske mænd er nogle tøsedrenge!

;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

???? Hvorfor skulle det være ufornuftigt at afholde GB!?!?

... Det er mit klare indtryk, at langt flere GB'er på Sjælland end i Jylland bliver aflyst pga. manglende tilslutning. Idet der tilsyneladende ikke annonceres flere GB'er på Sjælland end i Jylland - snarere tværimod - så konkluderer jeg, at de sjællandske mænd er nogle tøsedrenge!

;-)

De er ikke tøsedrenge, men der er så mange tilbud i Kbh at GB ikke er 1. på prioritetslisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De er ikke tøsedrenge, men der er så mange tilbud i Kbh at GB ikke er 1. på prioritetslisten.

Okay, ja, det kan selvfølgelig være forklaringen. Surt for os, der synes, at GB er frækt - særligt med 'amatør-piger'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, så er der åbenbart gået sommerferie i den på GB-fronten. I snart en uge har der ikke været en eneste tråd under Sexevents, som handler om et kommende gangbang. Man må da håbe, der kommer gang i den til efteråret igen. Det er jeg nu ret sikker, at der gør.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...