Hop til indhold

Recommended Posts

Skal have en god gang massage med efterfølgende HJ eller BJ i morgen. Har mine kære brødre et godt forslag, jeg har nemlig tænkt mig at prøve et sted jeg aldrig har været før. Tænker på Augustenborggade, Carl Bertelsensen gade eller Trepkasgade (ikke Chr. Kiers plads). Skal nok skrive en anmeldelse efter besøget :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Drop augustenborggade pt

jeg ville prøve trepkas gade kunne godt tænke mig en frisk anmeldelse derfra, det var et godt sted før i tiden

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Carl Bertelsensen gade er normalt rigtigt god massage og lækkert HJ , men tror ejeren er i thailand for tiden , så måske er der andre boller på suppen lige P.t.  :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg benytter normalt Somkid (Dr. Margrethes vej) og har altid været godt tilfreds med service og extras... det er dog efterhånden noget tid siden jeg sidst har været afsted...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom desværre ikke afsted i dag :-(. Så jeg er stadig modtagelig for forslag. Patrick ved du hvornår ejeren i Carl Bertelsensen gade kommer tilbage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Patrick

Masserer godt - eller er der mulighed for mere???

Måden du skriver det på, siger mig, at der er mulighed for mere, men er jeg glat på den???

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt vides er det kun HJ , men som sagt er bossen vist på ferie , så måske er der mulighed for mere  ;) 

Men massagen er seriøs og god og det mener jeg alvorligt  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er beslutningen taget, tager i Carl Bertelsens på lørdag. Jeg vil også prøve N&N på et tidspunkt, men det kræver lidt "planlægning" da jeg har en kollega der bor et par opgange derfra :-((. Skriver en anmeldelse om mit besøg i løbet sf week-enden. Jeg er stadig modtagelig for forslag til besøg hos de klinikker som ikke bliver omtalt så ofte her på sitet :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Patrick det gjorde jeg, det var en udemærket oplevelse. Pigen der tog i mod var ung (ca 25 år), hun startede med at spørge om jeg havde ondt, det synes jeg var udemærket indfaldsvinkel til seriøs massage. Af med klunset og op på den relativt smalle briks. Jeg fik en god gang massage på ryg og ben i ca 30 min. Hun sluttede med en rigtig lækker gang pirring af baller og boller. Om på ryggen og vi aftalte et HJ til den sædvanlige Århus pris (600), jeg tror ikke det er muligt at få yderligere ydelser hos hende, da hun ikke engang ville smide trøjen og bh en for ekstra betaling. Udemærkerket HJ, god øjenkontakt med en smilende køn pige. Efter min udløsning fortsatte hun med at massere mine ben, brystkasse og arme ialt ca 20 min. Hele seancen varede  1 time incl afsluttende bad. Jeg synes at lokalerne er pæne og rene pigen sød og smilende, men kunne intet dansk og MEGET lidt engelsk, hvilket jeg synes er et stort minus, da jeg jeg gerne vil kommunikere både før under og efter massagen. Summasumarum god massage, sød pige pænt sted som jeg vil besøge igen, når den dansktalende indehaver kommer tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...