Hop til indhold
Gæst

The Lady Mylena tæt ved Silkeborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes I skyder gråspurve med kanoner

Nogen tror da vist hele Danmarks befolkning læser med her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der ;)

Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er :) MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen ;)

Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
  • Stop nu den debat i en ellers rigtig god anmeldelse af My - eller opret en tråd hvor man kan debattere emnet generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der ;)

Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er :) MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen ;)

Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service?

Jeg stillede dig et spm på forrige side. Gider du svare på det hvis du skulle få tid på et tidspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...