Hop til indhold
Gæst

The Lady Mylena tæt ved Silkeborg

Recommended Posts

En meget kendt glædespige herindefra har ihvertfald tydeligt og bestemt bedt mig fjerne lidt for personlige oplysninger om netop hendes hund - og det forstod jeg fuldt ud, da jeg lige fik tænkt mig om, da hun jo gerne vil kunne lufte hunden på normal vis i kvarteret, hvor hun bor.

Stadigvæk, så skal man lige tænke sig om - især mht. de personlige og familiære oplysninger - og at fortroligheden gerne skulle kunne gå begge veje :)

Det var vel også det jeg skrev :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hundens navn er skrevet i anmeldelser for flere år siden... "Fie" - jeg troede faktisk at der var tale om 2 glædes piger :D

Edit: måske det var på chatten i stedet ?!

Mark. EDIT: til orientering så var det mig der skrev hundens navn i min første beretning, jeg forelagde MY om det var ok, og deri blev jeg bekræftet, ellers var det naturligvis ALDRIG blevet skrevet.

Mark. Ja den vildfarelse var i vist flere om, og ja indrømmet, det var skrevet lidt kryptisk.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er masser af uskyldige emner man godt kan tale med gæster om, men som alligevel ikke skal stå herinde; fx arbejde (ikke hvor, men fagområde), uddannelser, familie, kæledyr. Ellers er vi tilbage til, at vi kun kan tale om vejret.

- Hvad laver du så til hverdag? Det kan jeg desværre ikke fortælle om. 

- Nå, har du mand og børn? Det kan jeg desværre ikke fortælle om.

Hyggeligt, ikke? ;-) Det burde være logik, at I ikke skriver / fortæller videre, hvad vi har talt om. Det gælder jo også den anden vej rundt.

Enig :)  -  men se hvor det endte :) 

P.S. Jeg har hverken mand eller børn :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mark. EDIT: til orientering så var det mig der skrev hundens navn i min første beretning, jeg forelagde MY om det var ok, og deri blev jeg bekræftet, ellers var det naturligvis ALDRIG blevet skrevet.

Mark. Ja den vildfarelse var i vist flere om, og ja indrømmet, det var skrevet lidt kryptisk.

Ja det kan jeg godt huske :)  

Så man må jo gå ud fra, at det i dette tilfælde er i orden at nævne hunden. 

Edit: Ja ok, du nævnte måske kun navnet, ikke race m.m. Det er jo mere diskret. 

( jeg er lige vågnet :D )  

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du tager kombinationen af en mørk pige og en hund af omtalte farve, race og navn, tror jeg vi er nede på ret få matches (ikke min fejl hvis du ikke har læst ordentlig med)

Jeg syntes det er sørgeligt at en pige der er glad for sin hund og er ked af at den skal være alene hjemme og som derfor tager den med på job, når det er muligt, skal udstilles på denne måde :(

Hej Prinz, dit indlæg er spot-on, jeg har givet det en like, men det fortjener sgu også disse sm244.gif sm244.gif  sm244.gif God weekend til dig.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du tager kombinationen af en mørk pige og en hund af omtalte farve, race og navn, tror jeg vi er nede på ret få matches (ikke min fejl hvis du ikke har læst ordentlig med)

Jeg syntes det er sørgeligt at en pige der er glad for sin hund og er ked af at den skal være alene hjemme og som derfor tager den med på job, når det er muligt, skal udstilles på denne måde :(

Jeg beklager, men jeg følger ikke med i, hvad der skrives i samtlige strenge om piger og deres hunde.

Mener du ikke, at man kan tage sin hund med på job uden at præsentere den for gæsterne og oplyse dens navn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beklager, men jeg følger ikke med i, hvad der skrives i samtlige strenge om piger og deres hunde.

Mener du ikke, at man kan tage sin hund med på job uden at præsentere den for gæsterne og oplyse dens navn?

Jo da - men gæsten bør holde det for sig selv, ligesom alt muligt andet personlig information han måtte komme i besiddelse af under et besøg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

nu har mylena sjældent hund med på arbejde og da jeg vidste
det tidligere var omtalt så !!!!

Nå men jeg fortryder da helt anmeldelsen så jeg vil droppe
anmeldelser lidt fremover..

ang sted så er det 30 kilometer i en retning så cykel duer næppe..

men du får ikke adressen af mig og der hvor hun holder til er der næppe ret mange
brugere der bor.. - så en storm i et glas vand.

Men admin slet lige navn og hunderace..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Knajten

Du må da gøre mere ved det end en doven, henkastet bemærkning til Administrator i slutningen af et indlæg. Du tror vel ikke, at Administrator læser alle indlæg i alle tråde?

Så hvis du mener det alvorligt, må du selv tage tyren ved hornene ved at anmelde dit eget indlæg og forklare, hvad der er galt.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man læser første indlæg i denne tråd, vil det fremgå at der er tale om en anmeldelse!!

Det er en god anmeldelse, som ødelægges af fnidder. Dette kunne være undgået såfremt "anmeld" knappen ver blevet brugt fra starten. Der er jo tale om indiskretion. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man læser første indlæg i denne tråd, vil det fremgå at der er tale om en anmeldelse!!

Det er en god anmeldelse, som ødelægges af fnidder. Dette kunne være undgået såfremt "anmeld" knappen ver blevet brugt fra starten. Der er jo tale om indiskretion. 

Hvad får dig til at tro den ikke er blevet brugt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men jeg fortryder da helt anmeldelsen så jeg vil droppe
anmeldelser lidt fremover..

Så kom der én til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvad får dig til at tro den ikke er blevet brugt?

fordi fnidderet starter og kører videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo da - men gæsten bør holde det for sig selv, ligesom alt muligt andet personlig information han måtte komme i besiddelse af under et besøg!

Jeg skal gerne gentage mig selv:

Selvfølgelig skal vi være diskrete herinde, men det er sgu da glædespigen, der har hovedansvaret. Hvis der er private oplysninger, som hun ikke vil have så må hun sgu da holde dem for sig selv - uanset hvor troværdig gæsten virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal gerne gentage mig selv:

Selvfølgelig skal vi være diskrete herinde, men det er sgu da glædespigen, der har hovedansvaret. Hvis der er private oplysninger, som hun ikke vil have så må hun sgu da holde dem for sig selv - uanset hvor troværdig gæsten virker.

Så bliver det hele kold og forkrampet omgang :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom der én til.

3d applause Ja heldigvis endnu en til liste, håber der bliver flere endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

3d applause Ja heldigvis endnu en til liste, håber der bliver flere endnu.

Ja ødelægges fundamentet for EG. Er det det du ønsker. ?

Husk der ikke findes værdige alternativer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må atter en gang anmode om at man ikke ikke afsporer anmeldelserne. I erkendelse af at vores henstillinger ikke lader til at have nogen effekt på en lille gruppe brugere, vil jeg ved lejlighed gå vores seneste indgreb igennem og der vil så blive uddelt advarsler til de brugere som gentagne gange er involveret i disse konstante afsporinger,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

der er nogen der sidder i sandkassen og skider i den....og har travlt med at anklage andre for at lave lort i den....burp

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

sjovt som det sted her altid ender og er i sladderens tegn.. Det som om der er to grupperinger, dem der ELSKER og dyrker de meget personlige ting om pigerne og branchen og dem der kæmper for at dæmpe det..?

personligt skriver og siger jeg ikke noget jeg ikke kan tåle at høre igen. Det jeg skriver her , kan lige så godt være det jeg deler med gæsterne og omvendt. Ingen får speciele og mere personlige oplysninger.. Jeg er ligeglad med folk ved at jeg arbejder som pædagog og har børn mand osv, men der hvor det går over min grænse, er når der bliver stalket på FB, nummerplader for at vide hvor vi bor, hvad vi hedder osv.. Det er for mig virkelig fuckt up og lavt.. 

Jeg ved ikke hvad my tænker om dette , men jeg fornemmer en stærk, uhøjtidig og uselvis klog kvinde, som jeg personligt ville kunne pege ud som en af de eneste kvinder herinde som jeg ville være tryg ved at møde personligt.. For når alt kommer til alt, så handler det vel om at holde sig så meget for sig selv som muligt, ikke blande privatlivet med jobbet, og for mit eget vedkommen er billeder og det at arbejde tæt på min bopæl no go.. 

Måske kunne vi alle blive bedre til at ikke falde i den der med de personlige oplysninger? Jeg har ved Gud hørt meget mere om piger i branchen end jeg vil, om gæster om klinikker osv osv .. Så mon ikke der stadigvæk er en stor del af branchen der burde kigge indad ..! 

Det er kun sex og nix mere.. 

Synd for de få anmeldere der er tilbage her på eg, men igen forståeligt at pigerne siger nej tak til anmeldelser.. Beklager også min afsporing her, men mente jeg havde lidt at byde på og ikke mindst en tanke til den smukke kvinde my :-)

Knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synd for de få anmeldere der er tilbage her på eg, men igen forståeligt at pigerne siger nej tak til anmeldelser.. Beklager også min afsporing her, men mente jeg havde lidt at byde på og ikke mindst en tanke til den smukke kvinde my :-)

Knus line 

3d applause Venligst Landsbytossen -nu med tablet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa Folks

I går havde jeg på ny fået en aftale istand med My, hun er nu mere permanent i nærheden af byen Silkeborg
jeg bookede som sidst 3 kvarter til 1100 og altså luksusforkælelse og det får man altså virkeligt.

Det er utroligt som tiden går når man besøger Mylena og utroligt som hun kan slikke og trække det ud
så man bare kan yde og yde og yde i den tid man er der. Det er simpethen ren GF behandling man får
så jeg sparer sammen til den store velness tur hos hende engang efter sommerferien. tænk at få 4 timers
forkælelse, men læs selv på hendes side www.theladymylena.com.

Fik også hilst på Fie (Hunden) som var med på arbejde den dag, og det er da et utroligt dejligt kræ
så vi fik også lige en snak om hunde, og hos My er der ingen kiggen på uret..

Kan kun sige Waugh sikken kvinde..og det er jo lidt farligt man ender vel med slet ikke at kunne få en tid
men behandl hende godt ellers kommer jeg efter Jer..

Tråden startede med en skøn solstråle historie, og den fortjener også at slutte med det væsentlige, nemlig at My-pigen leverer oplevelser i særklasse. Og lad dig nu ikke skræmme væk pga at lidt fnidder. Jeg vil i hvert fald gerne læse om dit  Wellness-besøg når den tid kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare man holder sig til:

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

kan det ikke gå helt galt - måske burde der dog efter børn tilføjes: og hunde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...