Gæst Skrevet 1. Juli, 2015 Jeg synes I skyder gråspurve med kanonerNogen tror da vist hele Danmarks befolkning læser med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 1. Juli, 2015 Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2015 Stop nu den debat i en ellers rigtig god anmeldelse af My - eller opret en tråd hvor man kan debattere emnet generelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M51 13 Skrevet 1. Juli, 2015 Jeg er fuldstændig enig med Bluejacket..Stop nu..Det er ved at blive pinligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 1. Juli, 2015 Rolig nu, vi værner bare om pigernes diskretion. I følge lovgivningen skal alle hunde være registreret i et hunde register - jeg ved dog ikke hvor mange informationer man skal bruge for at kunne søge der Jeg kender til følelsen af at være oppe at flyve efter et besøg hvor man føler man er kommet tættere på hinanden end normalt er MEN brug nu lidt omtanke med hvor meget der tages med i anmeldelsen Måske det var nemmere bare at sige at en anmeldelse kun må omhandle pigen, stedet og service?Jeg stillede dig et spm på forrige side. Gider du svare på det hvis du skulle få tid på et tidspunkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg