Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal et smut forbi et værksted på torsdag, nogen opdateret meldinger fra stedet...hvem man skal besøge eller lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i fredags og fik en B2B i en time. Det var ok, og meget pirrende og hun tog fat om kalorius selvom vi faktisk ikke havde aftalt noget på forhånd - det endte med et HJ. Hun var i slutningen af 30'erne - kan desværre ikke huske hendes præcise navn. Lidt over halvvejs blev kanonen (desværre) skudt af, og så mente hun at det var slut selv om jeg havde betalt for 1 time. Endte dog med at få massage indtil der var 10 min tilbage, hvorefter jeg blev sendt i bad. Bryder mig ikke om at der bliver snydt med tiden - kan ikke forstå at de ikke selv ville føle sig lidt snydt. Hun sagde at de var 4 piger på arbejde i forskellige aldre, så der er både yngre og ældre afhængig af hvad man er til. Hun talte lidt dansk ifølge hende selv, men foretrak engelsk. Generelt en god oplevelse, men det med tiden trækker MEGET ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bestiller en time, skal du også have en time...  men der er altså nogle platugler imellem de ellers søde tøser, den eneste måde de lærer det på, er at blive væk på pågældende sted i fremtiden...  MEN igen har det meget at gøre med HVAD de syntes om dig.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg var forbi i fredags og fik en B2B i en time. Det var ok, og meget pirrende og hun tog fat om kalorius selvom vi faktisk ikke havde aftalt noget på forhånd - det endte med et HJ. Hun var i slutningen af 30'erne - kan desværre ikke huske hendes præcise navn. Lidt over halvvejs blev kanonen (desværre) skudt af, og så mente hun at det var slut selv om jeg havde betalt for 1 time. Endte dog med at få massage indtil der var 10 min tilbage, hvorefter jeg blev sendt i bad. Bryder mig ikke om at der bliver snydt med tiden - kan ikke forstå at de ikke selv ville føle sig lidt snydt. Hun sagde at de var 4 piger på arbejde i forskellige aldre, så der er både yngre og ældre afhængig af hvad man er til. Hun talte lidt dansk ifølge hende selv, men foretrak engelsk. Generelt en god oplevelse, men det med tiden trækker MEGET ned.

Joee, men havde i specifikt aftalt en time? Eller havde i bare aftalt massage, der så udviklede sig til en HJ? 

Tid og tidspunkter er altså ikke noget thaipigerne går så meget op i. De går op i nuet. De har meget svært ved at forstå at vi danskere hænger så meget i klokken - det har jeg forøvrigt også :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg skal et smut forbi et værksted på torsdag, nogen opdateret meldinger fra stedet...hvem man skal besøge eller lign.

Det har på det seneste været, enddog MEGET småt med de positive anmeldelser af stedet.

For ca 2 år var det godt, rigtigt godt, men så kom der ny ejer og nye boller på suppen. Det har ikke været med til at bidrage til de positive anmeldelser.

Personligt har jeg også selv lagt dem absolut bagerst i køen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser ud til, at dette gamle hæderkronede firma ikke kører så godt længere. En skam, for jeg har flere gode minder derfra.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joee, men havde i specifikt aftalt en time? Eller havde i bare aftalt massage, der så udviklede sig til en HJ? 

Tid og tidspunkter er altså ikke noget thaipigerne går så meget op i. De går op i nuet. De har meget svært ved at forstå at vi danskere hænger så meget i klokken - det har jeg forøvrigt også 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...