knallert 3424 Skrevet 30. Juni, 2015 er det min pc det er galt med syntes at der er tråde jeg følger og nu kan jeg ikke finde dem. nogen der kan forklare det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Juli, 2015 er det min pc det er galt med syntes at der er tråde jeg følger og nu kan jeg ikke finde dem. nogen der kan forklare detgælder også mig... jeg ville MEGET gerne se opfølgningen på den tråd der var lavet om en specifik annonce på Annoncelight... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 1. Juli, 2015 er det min pc det er galt med syntes at der er tråde jeg følger og nu kan jeg ikke finde dem. nogen der kan forklare dettrådene er måske slettet ????.....kunne være en mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Juli, 2015 trådene er måske slettet ????.....kunne være en mulighed.det er de - men det vil jeg mene vi bør få en forklaring på hvorfor... for det var da godt nok et relevant emne om rufferi af værste kaliber!! jeg har heller ikke kunnet finde annoncen - den lå på annoncelight (EGs samarbejdspartner) ahh - kan se diskussionen forsætter her https://www.eroguide.dk/forum/topic/38964-privat-diskret-tråden-slettet/?page=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg