gerog 9288 Skrevet 1. Juli, 2015 Det sgu da pisse smart det der http://underholdning.tv2.dk/2015-07-01-her-omdanner-de-pis-til-pilsner-paa-roskilde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Juli, 2015 Stiger alkohol %'en så hvor hver gang det genbruges ?! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 1. Juli, 2015 Stiger alkohol %'en så hvor hver gang det genbruges ?!Det skal være en sommerøl - SÅ SIKKERT IKKE RET MANGE VOLT . . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Juli, 2015 Stiger alkohol %'en så hvor hver gang det genbruges ?!Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 1. Juli, 2015 Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet. EVT. hash og andre sjove ting og sager ? ? ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Juli, 2015 Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet. Øv... kunne ellers have fået en ny type pilsner."Slots øl" - nu med ecstasy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. Juli, 2015 Melodi: Lille føl, ved du hvadLille øl ved du hvad du kan sagtens være gladdu skal hældes ned i mavendu skal pisses ud i havendu skal gøde bondens bygog igen opstå som bryg 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Juli, 2015 Melodi: Lille føl, ved du hvadLille øl ved du hvad du kan sagtens være gladdu skal hældes ned i mavendu skal pisses ud i havendu skal gøde bondens bygog igen opstå som bryg Eller på jeg er en glad lille cowboy.jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.Og bare du har en tuuuud´ddSå laves guuuude drik.eller noget 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. Juli, 2015 Eller på jeg er en glad lille cowboy.jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.Og bare du har en tuuuud´ddSå laves guuuude drik.eller noget Hmm - vidste du, at de mest brugte ord i showbizz er "don´t quit your dayjob" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Juli, 2015 Melodi: Lille føl, ved du hvadLille øl ved du hvad du kan sagtens være gladdu skal hældes ned i mavendu skal pisses ud i havendu skal gøde bondens bygog igen opstå som bryg Eller på jeg er en glad lille cowboy.jeg er en Lille mis. Bare giv mig nu noget tis.Og bare du har en tuuuud´ddSå laves guuuude drik.eller noget I har sgu X factor eller måske mere EG Factor 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Juli, 2015 Hmm - vidste du, at de mest brugte ord i showbizz er "don´t quit your dayjob" I know Findus i KNOW sorry Thomas Blachman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 1. Juli, 2015 (edited) Nej som der står i artiklen, så skal det stå et par måneder, hvor efter giftstofferne vil være fordampet. Sjovt og sympatisk initiativ men gad vide om det er fødevare og landbrug eller journalisten, der ikke har helt styr på den fysiske kemi?det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin - diverse affaldsstoffer fordamper ikke i nævneværdig grad Redigeret 1. Juli, 2015 af RobinHood Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Juli, 2015 gad vide om det er fødevarer og landbrug eller journalisten, der ikke kan huske helt styr på den fysiske kemi?det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin der fordamper ikke andet fra urinen i nævneværdig grad.Citat fra artiklen: Samtidig er der taget alle forholdsregler i forhold til diverse stoffer og bakterier, som festivalsgæsterne kunne tænkes at have i kroppen. Urinen bliver suget op i store tanke - og her kan den stå de næste fire til otte måneder. Herefter er diverse dårligdomme fordampet og urinen er klar til brug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Juli, 2015 gad vide om det er fødevarer og landbrug eller journalisten, der ikke kan huske helt styr på den fysiske kemi?det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin der fordamper ikke andet fra urinen i nævneværdig grad.Gul ecstasy ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 1. Juli, 2015 Citat fra artiklen: Samtidig er der taget alle forholdsregler i forhold til diverse stoffer og bakterier, som festivalsgæsterne kunne tænkes at have i kroppen. Urinen bliver suget op i store tanke - og her kan den stå de næste fire til otte måneder. Herefter er diverse dårligdomme fordampet og urinen er klar til brug. det er stadig lige forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. Juli, 2015 det er stadig lige forkert Pis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 1. Juli, 2015 Pisi høj grad det er ofte stor humor når journalister skriver om sundheds- og naturvidenskab det skræmmende er bare, at alt andet i medierne sikkert er lige så fejlbehæftet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 2. Juli, 2015 Vil blot lige sige, at så har jeg bidraget med noget krops filtreret øl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 2. Juli, 2015 Sjovt og sympatisk initiativ men gad vide om det er fødevare og landbrug eller journalisten, der ikke har helt styr på den fysiske kemi?det eneste der vil fordampe er vandet - og du står så tilbage med en mere koncentreret urin - diverse affaldsstoffer fordamper ikke i nævneværdig gradInitiativet er nok mest for show og for at undgå at der pisses på jorden, så det ikke på 5. dagen stinker fra alle hjørner af festivalpladsen.Journalisten tænker nok kun på alkoholen - men jeg spekulerer lige på: er der alkohol tilbage i urin? Jeg ved at der kan være koffein - men kan man blive fuld af at drikke urin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 2. Juli, 2015 Initiativet er nok mest for show og for at undgå at der pisses på jorden, så det ikke på 5. dagen stinker fra alle hjørner af festivalpladsen.Journalisten tænker nok kun på alkoholen - men jeg spekulerer lige på: er der alkohol tilbage i urin? Jeg ved at der kan være koffein - men kan man blive fuld af at drikke urin? Jernsvinet, du holder dig alt for meget på sidelinjen her på EG. Derfor har jeg et fantastisk forslag i sommervarmen: Prøv det - ta' en for holdet og giv et praj herinde om hvordan det var, når dagen er omme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 2. Juli, 2015 Jernsvinet, du holder dig alt for meget på sidelinjen her på EG. Derfor har jeg et fantastisk forslag i sommervarmen: Prøv det - ta' en for holdet og giv et praj herinde om hvordan det var, når dagen er omme Jeg kunne jo starte med at forsøge om sprøjteorgasmer løber lige igennem, hvis de pigerne drikker champagne Det er ihvertfald fuld af sukker - det har jeg kunnet smage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg