holstebronx 7415 Skrevet 2. Juli, 2015 Jeg kan se at når man skriver en pm, og kort tid efter skriver en pm igen, altså til samme person, så "merger" de til 1 pm.Er der kommer andre nye ændringer som vi ikke lige har opdaget ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 2. Juli, 2015 Jeg kan se at når man skriver en pm, og kort tid efter skriver en pm igen, altså til samme person, så "merger" de til 1 pm.Er der kommer andre nye ændringer som vi ikke lige har opdaget ? Det gælder tilsyneladende ikke kun pm's. Det samme skete lige for mig i et ganske almindeligt forumindlæg. To separate beskeder blev merget: https://www.eroguide.dk/forum/topic/38985-wonderfull-polish-samanta-anna-og-lily/#comment-316063 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Juli, 2015 (edited) Edit: ja det kan jeg se Redigeret 2. Juli, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Juli, 2015 ja de har sat merge til.... det er meget frustrerende.... man er nødt til at vente x antal minutter for ikke at få merged sine indlæg.... det må i altså meget gerne slå fra igen tak!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2015 ja de har sat merge til...Det giver jo ingen mening, især for turboskribenterne som risikerer at få deres utallige indlæg merget; så måske noget helt nyt siden vi ikke har set klager fra EG's faste skriverkarle.VenligstK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg