Hop til indhold
Loppan

Gloria - En petite fin pige

Recommended Posts

Jag hade egentligen beställt tid med Lilly men  då jag kom in och såg henne så tyckte jag att hon inte riktigt var så "skinny" som jag tänkt mig. Så jag frågade om jag kunde få  se den  andra pigen och efter viss tveksamhet så fick jag det. Beställde en halvtmme med mega och det var en välinvesterad sådan. Gloria sutted gott och det det var en fröjd för ögat att se hur denna smuke lille pige hade en tjock och stor pick i munden.:cool: Efter en stund över gick vi till sex och jag kunde utan några problem som helst trycka den i botten utan att hon proteserade eller sa att jag kom för djupt. Över i doggy, men favvo position och även det var gott att se denna lille fasta numse från ovan. Hon smilede hela tiden och var väldigt vänlig. Dock saknades kanske lite inlevelse, men hon var en smuk, petite och fin pige som kunde hantera en välutrustad man på rätt sätt utan attt det medförde en massa restriktioner, vilket är rätt sällsynt. Hon har fina sciliconbröst och en fast numse.

Service: 9/10

Utseende:8/19

Kropp:10/10

GFE: 6/10

Definitivt värt ett besök.Tag väl hand om henne:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Klik eller tryk på Gloria det står med blåt, så kommer i til hendes side;-)

tak ny_kjs  :-) Det kunne jeg ikke se for solen på skærmen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jag hade egentligen beställt tid med Lilly men  då jag kom in och såg henne så tyckte jag att hon inte riktigt var så "skinny" som jag tänkt mig. Så jag frågade om jag kunde få  se den  andra pigen och efter viss tveksamhet så fick jag det. Beställde en halvtmme med mega och det var en välinvesterad sådan. Gloria sutted gott och det det var en fröjd för ögat att se hur denna smuke lille pige hade en tjock och stor pick i munden.:cool: Efter en stund över gick vi till sex och jag kunde utan några problem som helst trycka den i botten utan att hon proteserade eller sa att jag kom för djupt. Över i doggy, men favvo position och även det var gott att se denna lille fasta numse från ovan. Hon smilede hela tiden och var väldigt vänlig. Dock saknades kanske lite inlevelse, men hon var en smuk, petite och fin pige som kunde hantera en välutrustad man på rätt sätt utan attt det medförde en massa restriktioner, vilket är rätt sällsynt. Hon har fina sciliconbröst och en fast numse.

Service: 9/10

Utseende:8/19

Kropp:10/10

GFE: 6/10

Definitivt värt ett besök.Tag väl hand om henne:razz:

Det ska givetvis vara Utseende: 8/10 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi pigen i går og kan bekræfte Loppan's positive anmeldelse. Faktisk blev mit besøg næsten i alle detaljer en kopi af trådstarterens oplevelse :grin:

Lækker, sød pige, der levede helt op til mine forventninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for anmeldelse! Tre ?:

Vurderer du billederne (i hvertfald 1,3 og 4) til at være ægte?

Hvor i byen er det?

Hvor længe bliver hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse! Tre ?:

Vurderer du billederne (i hvertfald 1,3 og 4) til at være ægte?

Hvor i byen er det?

Hvor længe bliver hun?

Foto 1, 3 og 4 er ægte, de øvrige er ikke.

Stedet er nær Frb. Have (vest) på rimelig stille vej.

Hun kunne ikke oplyse hvor længe hun bliver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Foto 1, 3 og 4 er ægte, de øvrige er ikke.

Stedet er nær Frb. Have (vest) på rimelig stille vej.

Hun kunne ikke oplyse hvor længe hun bliver.

Øhhh, for mig at se, er det da SAMME pige på alle billeder, så hvis de "nøgen" billeder er ægte, så er ansigts billederne det vel også?!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen på foto 2 og 6 har en tato på benet, som ikke er magen til den man finder på pigen på foto 1, 3 og 4. (Men det er man selvfølgelig nødt til at kontrollere selv, hvis man ikke tror mit udsagn ;-) ). Gloria er en køn pige, men knap så høj som pigen på de falske fotos ser ud til at være.

Redigeret af Facebooksucks
Error

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke ægte billeder !!!.

ved ikke hvor i får det fra ??

de er 100% ægte alle billederne. og hun er en meget tynd pige og derfor virker hun måske  højere på billederne. 

edit : har lige spurgt mht til tattoo .. hun har ændret sin tattoo og fået den overtegnet. 

Redigeret af Softcore

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Hej Softcore - det virker til du både har besøgt Anna og Gloria - hvem er på toppen og hvorfor? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@aloha ,

først vil jeg sige at jeg kender dem personligt inden jeg dømmes . 

jeg ville helt klar vælge Anna , jeg aldrig lagt skjul på at hun er fantastik and have en model krop og røv som er såå lækker. 

men hvis man er til en skinny pige med silikone og et super smil såå er gloria super. 

hvem er på toppen nu må du ikke spørge om , da jeg har svært ved at svare på det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Haha - Softcore - tak for info - lyder til at uanset hvem jeg vælger så er det ikke helt skidt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha - Softcore - tak for info - lyder til at uanset hvem jeg vælger så er det ikke helt skidt :)

Jag skulle valt Anna, för hon har bättre inlevelse och är vackrar. Dock vill jag tillägga att alla Gloria bilder är äkta,  men några tagna av ett pto og kanske en smula photoshppade:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...