Hop til indhold
Tip toe

Kunsten at (ligne en som) elsker mandens sæd...

Recommended Posts

Får lyst til at indskyde et par citater fra Suzanne Brøggers debutbog. Hun skriver om sine seksuelle fantasier, der går ud på at se på tilfældige mænd, der onanerer. Helst lidt sølle mænd, gerne udannedde, aldersmæssigt 50-60 år. For at prøve at komme ud over sine fantasier vil hun realisere dem og indrykker en annonce i avisen:

sb1-txt.JPG

Manden kommer, de taler lidt, og han går ud på badeværelset:

sb-txt.JPG

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der findes dog også en del piger, som oprigtigt godt kan lide sæd. Kendte en som sagde hun ville drikke det af shot-glas hvis hun fik lov. Og hun blev decideret skuffet når jeg ikke kunne komme i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ret sjov tråd at læse, viser lidt hvor forskellige både mænd og kvinder ser på sperm. 

Jeg har en kæreste som elsker at jeg kommer i munden på hende, alternativt kommer ud over hendes krop eller i ansigtet. Og ja hun sluger til sidste dråbe, eller også holder hun det i munden, når vi så kysser sender hun det ind i min mund, faktisk ret frækt. Hun er også vild med jeg kommer ud over hendes underliv og beder mig så slikke det af. Og ja det er en lidt speciel smag, men hvis jeg syntes hun skal tage ladningen syntes jeg det er fair jeg også smager. 

Har aldrig prøvet det med en GP, for da jeg var aktiv der havde jeg et helt fast princip, kondom både ved samleje og blow, af hensyn til begge parter, har heller aldrig kysset en GP, for har ikke besøgt en GP for at få "kærlighed" men sex. Og man ved jo ikke hvad de har haft i munden 1/2t før!! Undskyld piger, er nok lidt sart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide sperm; jeg elsker at mærke han kommer i min mund og synes det er frækt at sluge, altså privat med en kæreste. På job er alt naturligvis med gummi, for både min og din sikkerhed, men man må gerne sprøjte på mave og bryster ;-) 

Mht til smag, så har jeg oplevet at samme mand i perioder har smagt godt / neutralt, og andre gange virkelig skidt :-( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kendte også for et par år siden en pige der var helt tosset med sæd, hun elskede simpelthen smagen og konsistensen. 

- Gid der var flere piger som hende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror aldrig at sperm kommer på menuen på en gourmet restaurant, så spændende smager det heller ikke (Skulle lige være hos Noma, sammen med myre og skovsnegle).

Jeg tror mere på, at grunden til mange piger godt kan lide at manden kommer i munden, er det frække i det. Noget der foregår i liderlighedens tegn og når man er ophidset. Eller det er en del af en dominansleg, hvor hun kan lide og tænder på at være modtager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror aldrig at sperm kommer på menuen på en gourmet restaurant, så spændende smager det heller ikke (Skulle lige være hos Noma, sammen med myre og skovsnegle).

Jeg tror mere på, at grunden til mange piger godt kan lide at manden kommer i munden, er det frække i det. Noget der foregår i liderlighedens tegn og når man er ophidset. Eller det er en del af en dominansleg, hvor hun kan lide og tænder på at være modtager.

Ja det er nok mere akten end smagen som gør det. Der er absolut et niveau af dominans når manden kommer kvinden i munden og en hierakisk leg hvor kvinden er den submissive. Hvis hun så laver en "snowball" (for bruge det korrekte slangord) og sender klatten retur i mandens mund, så deles man jo bare om rollen i ligestillingens navn. :)

Synes dog det (fra mandens point of view) er en lidt mærkelig sitiation når kvinden tager spermen i munden, og derefter løbet ud for spytte det i håndvasken. Det virker som en halv tjeneste og signalerer også at hun reelt ikke bryder som om sæd. Eller er det bare mig.

Engang kom jeg ved et uheld kæresten i munden under et fantastisk BJ (og ja det var et uheld), fordi jeg var helt i skyerne. Det blev promte spyttet ud igen, og der blev skyllet mund som var der drukket terpentin. Ok, Det var uforberedt men virkede også som en lidt panisk overreaktion. Igen; det er jo ikke gift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes dog det (fra mandens point of view) er en lidt mærkelig sitiation når kvinden tager spermen i munden, og derefter løbet ud for spytte det i håndvasken. Det virker som en halv tjeneste og signalerer også at hun reelt ikke bryder som om sæd. Eller er det bare mig.

To kommentarer:

1. Ved "slug" fortsætter smagen ned "i halsen" (prøv selv). Den samlede smagsoplevelse er derfor forskellig om man sluger eller ej. Fornemmelsen i halsen kan være ret ubehagelig.
  2. Hvis hun egentlig ikke bryder sig om smagen, men tager imod alligevel, så er det da stort? Kald det kærligt/submissivt/pleasende eller hvad du vil, men som minimum er det da en dejlig tjeneste?
    Kæden kan dog hoppe af, hvis det fx indebærer at legen/kæleriet stopper "for hurtigt", fordi hun har travlt med at komme ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fået at vide flere gange og via eksperimenter med fast kæreste fundet frem til - som også andre skriver i denne tråd - at hvad du spiser og drikker i høj grad bestemmer smagen på din sæd.

Ananas-juice er et plus. Asparges er det største minus ever.

Vil du levere en god oplevelse, så tag nogle dage eller en uge op til, med frugt, ris, salat. Ingen alkohol eller kaffe. Og selvfølgelig overvej grundigt hver eneste ting du spiser og drikker.

Kunne være fedt hvis man kunne få nok mænd og kvinder til at lave test gennem længere periode hvor grundkost er ens og 'smagsneutral' som krydres med en enkelt ting for at få en liste over fødevarer og deres specifikke indflydelse - er dog nok urealistisk at få stablet på benene desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er nok mere akten end smagen som gør det. Der er absolut et niveau af dominans når manden kommer kvinden i munden og en hierakisk leg hvor kvinden er den submissive. Hvis hun så laver en "snowball" (for bruge det korrekte slangord) og sender klatten retur i mandens mund, så deles man jo bare om rollen i ligestillingens navn. :)

Engang kom jeg ved et uheld kæresten i munden under et fantastisk BJ (og ja det var et uheld), fordi jeg var helt i skyerne. Det blev promte spyttet ud igen, og der blev skyllet mund som var der drukket terpentin. Ok, Det var uforberedt men virkede også som en lidt panisk overreaktion. Igen; det er jo ikke gift.

Jeg har nu ikke noget problem med, at det bliver spyttet ud igen. Jeg er ganske tilfreds med at få lov til at komme i munden og det giver mig ikke mere, at hun også sluger det.

Selvfølgelig, som Bebop sige, kan det give et lidt for hurtigt afbræk i hyggen, når hun spæner ud til vasken, men der kan man måske lige nå at få fat i en arm eller en ben og holde hende lidt. Hun siger ikke så meget, men sjove lyde der kommer og gestikulerende finger der peger mod munden. Det kan så udvikle sig til en god pudekamp bagefter :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det første sæd der kommer ud, er der klor i, så måske derfor smagen kan være lidt barsk ind i mellem..

Jeg sluger gerne og gerne meget, men kun med en af gangen og bestemt aldrig på jobbet. Men det er sgu da frækt og det er en af de ting der skiller arbejdssex fra privaten.. 

knus line 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du ville have fået nøjagtig samme reaktion fra mig... jeg går helt i panik hvis det kommer for langt ned og smagen..... advr... 

Jeg tager glædeligt klatten i munden med en fast partner... hvis jeg får lov at styre 100% ... og det er noget jeg gør for at vise ham at jeg er vild med  ham..., og gerne vil gøre noget for ham

Men der er ganske enkelt grænser for hvad jeg vil gøre... og sluge sperm er en af grænserne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det passer overhovedet ikke... 

jeg havde en kæreste... jeg fik ham til at æde en HEL ananas hver eneste dag i 14 dage for at se om det skulle hjælpe og jeg proppede ham med både banan og fersken i samme tidsrum.... og det smagte stadig afskyeligt... ingen ændring what so ever

det er utrolig hvad mænd vil gøre for deres piger - han var da komplet hudløs i kæften af af den ananas.... men hvis i gerne vil gøre noget - så er det at forsøge at ændre smagen af jeres sæd skønne spildte kræfter

det er en skrøne... 

sædvæsken består nu engang af det sædvæske består af... og det smager.... rædsomt.... så lev med det

gør noget andet for at glæde jeres trunter i stedet for at proppe jer med frugt til i får knopper af det... det giver højest en forbedret gennemstrømning i nyrerne :)

få din kæreste til at spise asparges dagen før du gir ham blowjob.så vil du sande smagen på sæd hænger sammen med hvad manden har spist.

Del dette indlæg

Link til indlæg

få din kæreste til at spise asparges dagen før du gir ham blowjob.så vil du sande smagen på sæd hænger sammen med hvad manden har spist.

Hvis han kan lide det så gør jeg da gerne forsøget... IGEN....  ananas var ikke det eneste jeg udsatte min x for....  

det er noget pladder at de fødevarer gør en forskel.... jeg har endnu ikke mødt den mand hvor det passer....  

men stakkels mig .. jeg HADER asparges

Del dette indlæg

Link til indlæg

Asparges går direkte i urinen, så mon ikke den også har sin effekt på sæden. Det er dog kun ca. 50%, der kan lugte/smage det.

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/hvorfor-stinker-tis-nar-man-har-spist-asparges

For dem der ikke orker at læse hele artiklen:

Konklusionen lød, at når kun hver anden person oplever lugten af asparges i urin, hænger det sammen med forskelle i vores lugtesans. Alle, der har spist asparges, udskiller ildelugtende svovlforbindelser gennem deres urin, men det er kun halvdelen, der er genetisk udrustede til at kunne lugte det.

Spørgsmålet er så, hvilken halvdel af befolkningen Jasmin tilhører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Under 2. verdenskrig havde de amerikanske piloter i stillehavet en dåse asparges i deres nødudstyr.

Ideen var at hvis de skulle nødlande/styrte i havet og var heldig at komme i land på en af de mange små atoller, skulle de spise asparges, derefter urinere i vandet – lugten/smagen skulle angiveligvis tiltrække fisk som de så kunne fange med det fiskegrej der osse var i nødudstyret.

Det er vist en vandrehistorie, men lidt sjov ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...