Guest Se4 Skrevet 6. Juli, 2015 Hejsa, Nogen der kender til hende her: https://annoncelight.dk/showad/186921 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Se4 Skrevet 6. Juli, 2015 Afventer pt. svar på mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 6. Juli, 2015 Ja, hun ser fin ud - spændt på prislejet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2015 Har besøgt hende Idag.. sød ung pige.. vær sød ved hende hvis I får arrangeret noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Se4 Skrevet 6. Juli, 2015 Har du nogen info omkring priser/ydelser eventuelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2015 Synes du skal skrive og høre hende.. har jeg ikke lyst til at oplyse, ved ik om hun tilbyder det samme til alle:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 6. Juli, 2015 Ville være rart, hvis hun svarede på mail ;)måske hun får mange henvendelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg har haft en korrespondance før med hende, så havde hendes nr.. Hun er lang tid om at svare mail, tror hun bliver overrendt af mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Se4 Skrevet 6. Juli, 2015 Tænker vi sidder i den samme båd og vugger TB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Juli, 2015 Hov.. Kan ikke redigere tidligere oplæg.. Skal siges at det er et stykke tid siden jeg har mødt hende.. ved ik lige hvorfor jeg skrev Idag..Hun har haft annoncer før, for et par måneder siden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg