Hop til indhold
kapan

mobil bredbånd

Recommended Posts

Ja det er langt off topic men jeg mangler altså et godt pålideligt mobiltbredbånd, der virker.

nogle anbefalinger? og helst til en super pris :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det er langt off topic men jeg mangler altså et godt pålideligt mobiltbredbånd, der virker.

Hvis du har en smartphone, og rigeligt med data i din pakke, så skal du være klar over, at din telefon kan blive et WiFi-Hotspot!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan være op ad bakke, nogle steder virker Telia, andre steder er det TDC, eller 3. Det afhænger meget, hvor du skal bruge det.

Alle selskaberne, har et dækningskort, du kan evt bruge denne guide: http://www.mobil-bredbaand-guide.dk/3g-daekning.html - der er også 4G på deres kort

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en Telia mobilbredbånds løsning hjemme da jeg bor et sted uden fiber, det virker upåklageligt og køre 4G. Jeg har samtidig Telia på min telefon og tablet, der er generelt god dækning, dog enkelte huller og ikke 4G i alle steder jeg kommer rundt. Jeg har TDC på min firma telefon, der oplever jeg dårlig mobil dækning, men stabilt bredbånd. 

Hvis du bor rejser meget, så overvej 3 Mobil, dem ville jeg ha valgt hvis ikke deres dækning til almindelig telefoni var så dårligt på min adresse. 

God dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det jeg er ude efter er en router løsning, da jeg har flere ting der skal kobles op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en mobil router hvor der kan kobles 5 enheder på . Har det hos telenor og sålænge man er i Storkøbenhavn virker det fint. Udenfor det område er jeg ikke så imponeret  . 

En lille sort boks på størrelse med en halv smartphone så den er nem at stikke i lommen . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det jeg er ude efter er en router løsning, da jeg har flere ting der skal kobles op

Telia kører med mobil router...virker fint...Tager den med når turen går til Jylland og familien...Har lige købt roam free europa, så kan man bruge routeren i hele europa ( bil ferie )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...