stålmanden 148 Skrevet 6. Juli, 2015 Puuuuha.. burde jo holde min mund. Men det er jo derfor vi er her.. og når man nyder må man også nyde.. Hold da nu kaje mand hun er lækker... Lidt specielt entre.. og jeg tror hendes unge alder skal skyldes på at hun kan virke lidt genert og har en lidt sjov opførsel.. Men det fortog sig nu ganske hurtigt, men dog med en drillende tone gennem hele den dejlige halve time.. Hun ER bare en pige med en pik. Det er lige præcis den følelse man får og har når man er sammen med hende.. fantastisk krop, fantastiske bryster og bare helt igennem dejlig.. Var alle pengene værd og bliver med garanti en gentagelse.. Hun sutter rigtig godt.. dog med regnfrakke på .. men tager den i hendes stramme rumpe med et par ægte piv.. Godt med spejle fuldender showet og jeg måtte i den grad fokuserer for ikke at lade kanonen gå af før tid.. Lidt kys, men ikke det vilde.. og det skal nok igen tilskrives hendes generthed.. Tag vare på hende.. hun er er knap 6 mdr endnu.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 7. Juli, 2015 Endnu en positiv anmeldelse af Nat. Ifølge hendes profil på Shemalewiki skulle hun også kunne være aktiv, men jeg synes ikke det fremgår af nogen af anmeldelserne af hende. Kan du (eller andre der har besøgt hende) evt. kommentere lidt på funktionaliteten af hendes udstyr? Havde hun på noget tidspunkt erektion? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stålmanden 148 Skrevet 7. Juli, 2015 Det havde hun.. og jeg er sikker på hun er aktiv hvis det ønskes.. jeg er dog ikke til det... så det kom ikke på tale.. men udstyret fungerer fint .. og som tidligere beskrevet så smidt lidt sorte kys i puljen og der sker noget.. :-).. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 7. Juli, 2015 Hun er aktiv og/men ikke ret stor (læs: lille diller (ved nærmere eftertanke ville det også være underligt med en ORDENTLIG svaber når hun selv er så petit)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ung-Bruger Skrevet 10. Juli, 2015 (edited) Hvad koster en halv time hos hende Redigeret 10. Juli, 2015 af Ung-Bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 11. Juli, 2015 Hvad koster en halv time hos hendeIfølge denne anmeldelse af Shemale-eater på wiki'en, koster 30 min 1000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PEQS 5 Skrevet 27. Juli, 2015 Lyder rigtig fint. Møder man nogen af de andre piger på stedet når man går ind? Jeg har set mig lun på hende nat. Men da det er første gang med en trans for mig er jeg lidt nervøs og hvad man nu bliver ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 423 Skrevet 27. Juli, 2015 Lyder rigtig fint. Møder man nogen af de andre piger på stedet når man går ind? Jeg har set mig lun på hende nat. Men da det er første gang med en trans for mig er jeg lidt nervøs og hvad man nu bliver ved det. Hvis du møder op uanmeldt, er der nok en god sandsynlighed for, at det er en af pigerne der tager imod. Og skal du i bad, må du igennem opholdsrummet først, og så er der vel nærmest garanti for at møde en pige eller to. En aften jeg var der, sad de en hel flok tøser og spillede kort. Jeg synes nu ikke der er nogen grund til at være genert. Jeg tror egentlig de er ret ligeglade.PS. Jeg har endnu ikke selv været sammen med Nat, men har været der adskillige gange med bla. Fanta og Lee. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 28. Juli, 2015 Da jeg var der, kom jeg uanmeldt. Jeg blev diskret modtaget i entreen af én af pigerne og sagde, at jeg ville møde Nat. Så blev jeg vist ind i et værelse to meter fra indgangen. Et kort øjeblik efter dukkede Nat op og var rigtig sød.Du skal bare tage det helt roligt, PEQS - de er kun glade for, at du kommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexglad 7 Skrevet 30. August, 2015 (edited) Besøgte Nat. Jeg har set mange ladyboys - men hun er absolut den smukkeste jeg har set. En pige med vedhæng. Sød og chamerende. Bestilte en halv time til 1000 kr, en hel time er 1500. Havde ringet og aftalt tid inden. Hun åbnede døren og viste mig ind i værelset tæt på indgangsdøren. Vi legede lidt med hinanden. Jeg gav hende blowjob, slikkede hendes kugler og gav hende sorte kys. Så var hun klar til at bollede mig indtil hun kom. Derefter overtog jeg. Fantastisk oplevelse - jeg skal helt sikkert besøge hende igen. Redigeret 30. August, 2015 af sexglad 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg