Hop til indhold
LostAndFound

Linda New young baby in Amager - Et hit

Recommended Posts

462751_large.jpgHej folkens,
Så tog jeg lige en for holdet, og fandt en GP som ikke var blevet anmeldt før, nemlig Linda. Jeg havde oprindeligt lavet en aftale med Carmen, men der gik rod i kalenderen hos hende, så jeg stod og ventede et laaaaangt stykke tid. Jeg havde dog i min oprindelige søgning allerede taget et kvalificeret gæt på at Linda holdt til i samme lejlighed (ud fra beskrivelsen af at begge var "overfor" Amager hospital). Så jeg prøvede at ringe til hende, og hun virkede super flink og forstående, så jeg lavede en aftale med hende i stedet for - Og uden at kende Carmen, så var jeg rigtigt glad for dét, for Linda er simpelthen super sød.

Billederne

Billederne er 100% hende, nogen af dem er selvfølgelig lidt model-agtige, men jeg synes faktisk hun overraskede positivt og var endnu flottere i virkeligheden, jeg blev helt paf da hun åbnede døren. Hun har (meget) små bryster, er høj og meget slank, og har et rigtigt flot ansigt.

Kontakten

Ja, kontakten skete jo som sagt "gennem" Carmen, men Linda var så sød at jeg hurtigt glemte at jeg havde stået og ventet udenfor deres opgang.

Lokationen

Lokationen er, som de selv skriver, tæt på Amager Hospital - Jeg tog selv metroen til Amager Strand og gik derfra på 15 min. Meget diskret da det er privat opgang, så selvom jeg ventede så føltes det ikke pinligt eller noget.

Selve besøget

Linda er rigtigt dygtig til det hun laver og virker også som om at hun nyder det, samtidig er hun sød at snakke med, og man kan sagtens have en god samtale med hende på engelsk, hvor man virkelig kan mærke at hun har sine helt egne drømme og planer for fremtiden.

Nu er det jo "kun" mit andet besøg hos en GP nogensinde, så jeg ved ikke rigtigt om det betyder så meget at give en karakter, men det er ihvertfald for mit vedkommende helt i toppen med et 9 eller 10 tal. Jeg ved ihvertfald ikke lige hvad hun kunne have gjort bedre.

Pas godt på hende drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen... super god læsning.
Hun ser godt nok lækker ud, Linda-pigen med røde "sløjfer".. nipset... hvor høj vil du skyde hende til at være?

ressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen... super god læsning.
Hun ser godt nok lækker ud, Linda-pigen med røde "sløjfer".. nipset... hvor høj vil du skyde hende til at være?

Hmmm, altså. Jeg tænkte ikke lige over det, men jeg er selv 191 og jeg skulle ikke bukke mig for at kysse hende som jeg ellers skal med piger. Hun var lavere end mig, men ikke meget, så et sted mellem 180 og 188 vil jeg sådan lige umiddelbart tro, selvom min hjerne allerede på det tidspunkt begyndte at mangle blod, så jeg ved ikke helt hvor meget man kan stole på mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

:grin:
Okay - høj pige... tyder billederne ikke på. Sad med fornemmelsen på 165 :wink: - men skønt med lidt højere piger. Synes efterhånden det er en sjældenhed i den højde du skriver.

Må se om jeg kan få aflagt besøg...

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver selv i annoncen at hun er 170 høj. Måske hun havde høje hæle på da LostAndFound mødte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver selv i annoncen at hun er 170 høj. Måske hun havde høje hæle på da LostAndFound mødte hende.

Ah ja, det havde hun da hun åbnede døren, og jeg havde åbenbart heller ikke lige selv studset over det i annoncen (nok fordi det først var da jeg stod derude med min smartphone jeg tog valget). Men jeg ville faktisk klart have skudt hende højere. Det viser vist bare hvor dårligt mit øjemål er :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser da rigtig sød ud, og Carmen ligeså. Velbekomme til alle heldige, som har haft og vil få fornøjelsen af at bruge tid med disse kvinder. 
Jeg sidder pt. langt væk hjemmefra og kan kun misundende læse anmeldelserne. 
Tror snart jeg tager en eller flere spillere til de ægte billeder af kvinderne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor lang tid tog du? Og betalte du for nogle af ekstra ydelserne? 

Jeg tog en hel time, og betalte ekstra for kys. Havde dog ikke helt behøvet en time, men det var fint nok ikke at skulle skynde sig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog en hel time, og betalte ekstra for kys. Havde dog ikke helt behøvet en time, men det var fint nok ikke at skulle skynde sig :)

Og hvordan kysser hun så? Det kan desværre variere meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvordan kysser hun så? Det kan desværre variere meget.

Jeg ved ikke rigtigt hvor meget den slags varierer fra kunde til kunde, og mht. kemi, for jeg følte ihvertfald at jeg havde godt kemi med hende. Men det var med tunge og det var meget og lidenskabeligt, så jeg vil helt sikkert sige rigtigt godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du fik fransk med gummi på?

var det godt?

Ja, det var helt fint, men dog var det måske nok noget jeg havde betalt for at være uden gummi hvis jeg lige kunne rejse tilbage i tiden. (Jeg er faktisk ikke lige helt klar over hvor usikkert (om overhovedet?) et blowjob er for manden, uden beskyttelse?)

En ting jeg ikke lige fik nævnt i den oprindelige anmeldelse er iøvrigt at jeg kan se at de skriver i annoncerne at omgivelserne er luksuriøse. Det er nok ligeee at overdrive lidt, da det bare er en helt normal lejlighed. Altså, bevares, der er da pænt nok, og det gjorde ikke mig noget, men luksuriøst er det ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting jeg ikke lige fik nævnt i den oprindelige anmeldelse er iøvrigt at jeg kan se at de skriver i annoncerne at omgivelserne er luksuriøse. Det er nok ligeee at overdrive lidt, da det bare er en helt normal lejlighed. Altså, bevares, der er da pænt nok, og det gjorde ikke mig noget, men luksuriøst er det ikke :)

Måske ift hvor de er fra, er dette luksuriøst. Nåede du at se Carmen i levende live? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske ift hvor de er fra, er dette luksuriøst. Nåede du at se Carmen i levende live? 

Det har du selvfølgelig ret i. - Nej, jeg nåede ikke at se Carmen (desværre).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...