Bing 908 Skrevet 10. Juli, 2015 OT, sorry Dette er vist endnu en tråd der er nået til dette stadie https://youtu.be/LEDnVCyaemc Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 10. Juli, 2015 Trine er så god som dagen er lang! Surt at du spildte din fredag, men hun har undskyldt og endda givet dig et flot tilbud (jeg tager med glæde din tid ).Man tror det er løgn, men hun er jo også kun et menneske 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Jeg beklager endnu engang din spildte tid- og skulle du få tid/lyst en anden gang så får du den bestilte tid gratis.jeg håber at du får en dejlig aften på trods at min fumlen rundt.Jeg er kun et menneske kh Trine Respekt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 11. Juli, 2015 ja men her er netop ikke tale om en tilfældig øst pige. Der er tale om en standfast fugl, med mange referencer ( positive), så din sammenligning holder ikke. det vil sige at der er forskel på en øst pige og en dansk pige.... Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrlige Alice 162 Skrevet 11. Juli, 2015 Mening med at alle de gange vi bliver brændt af.Mener jeg ikke at det er nongens skyld. Bare at hvis vi glædespige hver gang en gæst af hvilken type årsag. Brænder eller glemmer et forud bestilt besøg hos en af os. Kunne vi sidde hele tiden og skrive vrede sms'er. Og det er livet for kort til. Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 11. Juli, 2015 Mening med at alle de gange vi bliver brændt af.Mener jeg ikke at det er nongens skyld. Bare at hvis vi glædespige hver gang en gæst af hvilken type årsag. Brænder eller glemmer et forud bestilt besøg hos en af os. Kunne vi sidde hele tiden og skrive vrede sms'er. Og det er livet for kort til. Det er selvfølgelig heller ikke okay, men det kan ikke sammenlignes med en fyr som tager en fridag fra hans arbejde og kører måske 50-100 km for at besøge en glædespige. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 11. Juli, 2015 Så kan der vist ikke koges mere suppe på dét.-Ledvogter 4 Del dette indlæg Link til indlæg