Hans44 3 Skrevet 9. Juli, 2015 da jeg er lidt ny kender jeg ik begreberne så godt :bkan nogle forklare hvad rollespil går ud på under sex ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jelle 0 Skrevet 10. Juli, 2015 (edited) Man skulle ellers tro det lå i ordet, men okay...Rollespil går ud på at man spiller en rolle (fx skolelærer). Redigeret 10. Juli, 2015 af Jelle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 10. Juli, 2015 da jeg er lidt ny kender jeg ik begreberne så godt :bkan nogle forklare hvad rollespil går ud på under sex ??Eksempel: Du har rollen som syg patient, og GP'en som den frække uartige sygeplejerske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. Juli, 2015 da jeg er lidt ny kender jeg ik begreberne så godt :bkan nogle forklare hvad rollespil går ud på under sex ??Kan anbefale dig at kigge på denne hjemmeside, http://www.ladygitte.dk/ der er det specificeret rigtig fint.Venligst Landsbytossen - nu med tablet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg