AlfaN 2235 Skrevet 10. Juli, 2015 skal have besøgt Jasmin når det passer, men hvem tilbyder ellers fisting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 10. Juli, 2015 Fisting indgår normalt ikke i Thai pigers repertoire. Men der er selvfølgelig undtagelser. Nogle ældre massøser er fattige og har brug for pengene, såååååå...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Juli, 2015 Fisting indgår normalt ikke i Thai pigers repertoire. Men der er selvfølgelig undtagelser. Nogle ældre massøser er fattige og har brug for pengene, såååååå......hvem snakker thai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 10. Juli, 2015 Spændende..Er det bare "på med handsken og derudaf" eller hvordan foregår det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Juli, 2015 Kunne godt tænke mig at prøve at fiste en pige, så skal jeg fortælle dig det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hjorten Skrevet 22. Juli, 2015 default user har du nogle eksempler i kbh. ?ellers rimlig mange thai steder man skal igennem for at finde hende.. ikke sikker på min pengepung holder til... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 23. Juli, 2015 default user har du nogle eksempler i kbh. ?ellers rimlig mange thai steder man skal igennem for at finde hende.. ikke sikker på min pengepung holder til... At dømme ud fra en række ældre tråde på gimel.dk og hedomax.dk kunne du prøve at spørge hende der på eb.dk annoncerer som "AMAGER STORBARMET THAIPIGE" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hjorten Skrevet 23. Juli, 2015 At dømme ud fra en række ældre tråde på gimel.dk og hedomax.dk kunne du prøve at spørge hende der på eb.dk annoncerer som "AMAGER STORBARMET THAIPIGE"ja hun víl sikkert være crasy nok til det ... men springer lige over da hun desvære ikke lige er min kop te Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 23. Juli, 2015 (edited) Slettet post Redigeret 23. Juli, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg