Hop til indhold
Fjotte

Sprøjteorgasme Nordjylland

Recommended Posts

Hej

Jeg har ledt i forum og på nettet efter en GP der har sprøjteorgasmer på programmet, men har ikke rigtig kunnet finde nogen. Jeg har været ved Frodige Ida et par gange som tilbyder det, dog uden garanti. Det jeg søger er ikke bare et lille sprøjt men en oplevelse hvor sengene må sejle efterfølgende. Mindre kan dog også gøre det.

Nogen I kan anbefale?

Redigeret af Fjotte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er langt i mellem. Og som du skriver, hvis det lykkedes er det ofte kun et lille pift. Dog har jeg en i tankerne, burde egentlig have lavet en anmeldelse, men har jeg dog ikke fået gjort endnu. Hun overraskede til gengæld usandsynlig positivt. Uden sammenligning den vildeste, og samtidig utrolig dejlig, sød og nærværende, som jeg har haft fornøjelsen af. Det var ikke kun et lille sprøjt. Og det heller ikke kun en gang. 

Jeg var til at begynde med noget skeptisk forinden vi mødtes. Og startede og med at prøve at få hende til det. Og skal jeg lige love for var en succes. Lidt senere i en 69'er, lå jeg og slikkede hende, med den stiveste lille dreng i hendes mund, som var ved at eksplodere, og så kom hun igen i den vildeste sprøjteorgasme ud over det hele, og jeg kunne ikke holde den tilbage. Hun er utrolig dejlig og nem at snakke med, så vi lå og snakkede og nussede lidt, men hun er ikke sådan at mætte, så jeg måtte på den igen. Så vi hyggede os nogle gange endnu, og har faktisk ikke tal på hvor mange gange hun sprøjtede, blot at hun sprøjtede så man ikke var i tvivl, og det hele blev sjask vådt - uden sammenligning den frækkeste og vildeste oplevelse jeg har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, ja hun er mere end interessant og spændende. Faktisk satans sjovt med en travl hverdag og så lang afstand, det komplicere det jo lidt.. Var forberedt på at det ville være interessant at vide mere. Er jo svært at dele:grin: Er ikke så stiv i reglerne herinde, er ret grøn og ny, men skal man høre hende inden man frigiver info, eller hvordan? Er ikke interesseret i at træde nogen over tæerne.

blot til info, så er hun ikke i Nordjylland, men er jo kun en detalje..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har snakket med hende, og det er helt okay:-) Så laver en anmeldelse og alt det der senere;-) Skal lige have tid til at hitte ud af hvordan man gør med link osv. Men Info kommer drenge;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...