Newnr1 7 Skrevet 19. Juli, 2015 Hvis du ringer på det tlf. Nr. Så kan du få svar på alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 21. Juli, 2015 Med fare for at blive beskyldt for at reklamere, vil jeg endnu engang rose Pam.Jeg har rejst meget i Thailand, men sjældent har jeg vendt tilbage til den samme pige, så mange gange, som med hende.Det kan skyldes hendes flotte bryster i størrelse 75D eller, at hun er simpelthen er begavet og samtidig sjov at være sammen med.Det er vidst godt for min pengepung, at hun skal hjem om 11 dage, for jeg kunne have fået en 2 ugers ferie i Thailand for det beløb, jeg har brugt på at besøge hende og det er ihvertfald ikke min skyld, hvis hun ikke vender tilbage til Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 21. Juli, 2015 http://new.star-babes.eu/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 6. Oktober, 2015 nogen der ved hvornår Pam er tilbage i danmark ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 7. Oktober, 2015 I starten af November. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 7. Oktober, 2015 Jeg spurgte hende for en sikkerheds skyld og hun er ikke sikker på at hun kommer tilbage. Hun skrev at hun overvejede UK i stedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 7. Oktober, 2015 Jeg spurgte hende for en sikkerheds skyld og hun er ikke sikker på at hun kommer tilbage. Hun skrev at hun overvejede UK i stedet.Trist -så så ud til og virkede til at være en rigtig sød pige...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 20. November, 2015 Så er den skønne Pam, tilbage på Tåsingegade. Hun annoncere i Ekstra Bladet i dag. Godt pungen er tom, efter 4 uger i Thailand, men har alligevel sikret mig en aftale i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 25. November, 2015 Jeg ville prøve Pam Tåsingegade i Århus. Jeg blev lukket ind af en høj pæn slank thai jeg tænkte hold nu op hun er for lækker. Jeg spurgte ind til lidt massage med mere . Vi aftalte 1000 kr. Og at det skulle være med hende, det var PAM. Jeg tog alt tøjet af og ventet ca. 1 min hun begyndte at massere ryggen og nakken, jeg spredte ben lidt og hun går langsomt ned til mine ben og begynder at røre pikken lid, jeg bliver hurtigt stor og jeg ryster lidt i kroppen pga. ophidselse / nervøs.. Da den er godt tyk tager hun godt fast og rykker forhuden tilbage hun gør noget helt fantastisk med hendes fingre så jeg bliver nød til at sige pause ellers var jeg kommet, jeg vender mig hurtigt om og hun smiler og siger YOU HOT .... hvor jeg hurtigt siger NO I AM ready!! hun begynder at sutte løs på min stive pik helt vildt .........det vare ikke længe så tager jeg fat i hende og siger bagfra nu, hun nikker ja, og jeg knepper hende helt vildt mens jeg holder godt fast i hende mmm så dejligt ville skifte stilling men når det ikke så jeg spjørter hende op af ryggen, men jeg er stadig klar så jeg vender hende rundt så hun kommer til at ligge på ryggen, nu tager jeg hende hurtig imens jeg holder hende på de dejlige store bryster. ... jeg sveder helt vildt nu........... og føler jeg snart ikke kan mere, hun stønner nu helt vildt og siger jeg må ikke stoppe, jeg giver det sidste jeg kan og vi kommer højt sammen bagefter griner vi fordi jeg var tæt på døden men forsatan det var det bedste jeg har prøvet. Jeg fik et glas vand og en pause på 7 min, jeg gav hende 500 kr. Mere pga. 2 gange. Hun blev så glad og kysset mig på kinden og jeg bestilte en ny tid i denne uge. Jeg giver hende 10 ud af 10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 25. November, 2015 Bruger Pam stadig dette nummer 52631956 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 25. November, 2015 bigD skrev, for 23 minutter siden: Ja Takker, måske man skulle kigge forbi på fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 27. November, 2015 Der er åbenbart lidt forvirring her angående Pam. fuld pakke koster 1000kr og jeg gav hende drikke penge for god service så jeg betale i alt 1500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 27. November, 2015 bigD skrev, den 25. nov. 2015 kl. 17.19.39: Jeg ville prøve Pam Tåsingegade i Århus. Jeg blev lukket ind af en høj pæn slank thai jeg tænkte hold nu op hun er for lækker. Jeg spurgte ind til lidt massage med mere . Vi aftalte 1000 kr. Og at det skulle være med hende, det var PAM. Jeg tog alt tøjet af og ventet ca. 1 min hun begyndte at massere ryggen og nakken, jeg spredte ben lidt og hun går langsomt ned til mine ben og begynder at røre pikken lid, jeg bliver hurtigt stor og jeg ryster lidt i kroppen pga. ophidselse / nervøs.. Da den er godt tyk tager hun godt fast og rykker forhuden tilbage hun gør noget helt fantastisk med hendes fingre så jeg bliver nød til at sige pause ellers var jeg kommet, jeg vender mig hurtigt om og hun smiler og siger YOU HOT .... hvor jeg hurtigt siger NO I AM ready!! hun begynder at sutte løs på min stive pik helt vildt .........det vare ikke længe så tager jeg fat i hende og siger bagfra nu, hun nikker ja, og jeg knepper hende helt vildt mens jeg holder godt fast i hende mmm så dejligt ville skifte stilling men når det ikke så jeg spjørter hende op af ryggen, men jeg er stadig klar så jeg vender hende rundt så hun kommer til at ligge på ryggen, nu tager jeg hende hurtig imens jeg holder hende på de dejlige store bryster. ... jeg sveder helt vildt nu........... og føler jeg snart ikke kan mere, hun stønner nu helt vildt og siger jeg må ikke stoppe, jeg giver det sidste jeg kan og vi kommer højt sammen bagefter griner vi fordi jeg var tæt på døden men forsatan det var det bedste jeg har prøvet. Jeg fik et glas vand og en pause på 7 min, jeg gav hende 500 kr. Mere pga. 2 gange. Hun blev så glad og kysset mig på kinden og jeg bestilte en ny tid i denne uge. Jeg giver hende 10 ud af 10 Der er noget, som jeg ikke forstår, eller også er jeg dum? Var det uden eller med - og er kr. 1000 for en 1 time eller ...? TAK for et dejligt svar ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 27. November, 2015 Hun laver ikke noget uden kondom og prisen er 1000 kr for 30 minutter og 2000 kr for 1 time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 29. November, 2015 For jer som ikke har prøvet Pam så kan jeg sige hun er Alle pengene værd!! Service er i top.;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 29. November, 2015 bigD skrev, 1 time siden: For jer som ikke har prøvet Pam så kan jeg sige hun er Alle pengene værd!! Service er i top.;) Men 2000 for en halv time - det er dobbelt så dyrt, som noget der er ligeså godt andre steder til en tusse ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 29. November, 2015 Kan du ikke læse 30 min 1000 kr. Skriver Thaikurt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 29. November, 2015 bigD skrev, for 3 timer siden: Kan du ikke læse 30 min 1000 kr. Skriver Thaikurt Jo det var en trykfejl!Jeg synes stadigvæk, at det er dyrt for en halv time!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thormod66 68 Skrevet 29. November, 2015 Jeg er også lidt forvirret.. Synes Big D historier efterlader et indtryk af at han boller hende bagfra uden gummi og derefter fortsætter hurtigt i missionær. god historie der bringer lidt minder fra de grå sider... Hmmm overvejer dog at smide lidt penge i lommen snart og prøve den storbarmede skønhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 29. November, 2015 Kintamani skrev, for 6 timer siden: Kintamani skrev, for 1 time siden: Jo det var en trykfejl!Jeg synes stadigvæk, at det er dyrt for en halv time!! Det bliver kørt som et alm. bordel, hvor du får sex i den tid du køber. Massage er sikkert også muligt, men det er ikke en thai massage klinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 29. November, 2015 Det var med gummi og der var ikke hul i det så jeg tog det selvfølgelig af da jeg skulle spjørte på hende.......ikke så svært at forstille sig er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kintamani Skrevet 30. November, 2015 Thaikurt skrev, for 11 timer siden: Det bliver kørt som et alm. bordel, hvor du får sex i den tid du køber. Massage er sikkert også muligt, men det er ikke en thai massage klinik. Åh jeg er ikke så velbevandret i de forskellige steder, så jeg regnede med, at det var en alm. THAI-klinik med massage osv... og det er jo som regel 1 time til en tusse i Århus & Omegn - så det (hende) her må være noget HELT SPECIELT til 2 tusser for en time .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigD 41 Skrevet 4. December, 2015 Jeg kan kun sige at man får hvad man betaler for med Pam er kvaliteten i orden hver gang. Synes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg