Bukkake 196 Skrevet 13. Juli, 2015 Tjekkede lige min netbank og kan se der står: "Dankort-køb Sugardaters.dk 236kr"Godt man ikke er gift og konen tjekker kontoen. Men synes nu det er lidt uheldigt og pinligt at ens bankrådgiver kan se man se man er en grisebasse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 13. Juli, 2015 (edited) Tjekkede lige min netbank og kan se der står: "Dankort-køb Sugardaters.dk 236kr"Godt man ikke er gift og konen tjekker kontoen. Men synes nu det er lidt uheldigt og pinligt at ens bankrådgiver kan se man se man er en grisebasse.Nu kan du jo have flere bankkontoer - og en i en anden bank, hvor du ikke har en bankrådgiver - og en konto du ikke har fælles med konen/hun behøver se.Der kan også være forskel på hvor udførligt til enkelte posteringer beskrives fra den ene bank til den anden - og man er nødt til at gå noget længere ned i informationerne for at se hvad et beløb er blevet brugt til - måske skal man endda spørge i enkelte banker for finde ud af det. Redigeret 13. Juli, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Juli, 2015 Tjekkede lige min netbank og kan se der står: "Dankort-køb Sugardaters.dk 236kr"Godt man ikke er gift og konen tjekker kontoen. Men synes nu det er lidt uheldigt og pinligt at ens bankrådgiver kan se man se man er en grisebasse.Ja bankrådgiveren kan følge med i hvor mistænkeligt mange gange du hæver penge - hvad skal han bruge så mange kontanter til? Lad os se, hvad har han ellers af udgifter .... hm .... Sugardaters ... det har der været noget om i fjernsynet, hvad var det nu lige? Måske kan man google det .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 13. Juli, 2015 Ja bankrådgiveren kan følge med i hvor mistænkeligt mange gange du hæver penge - hvad skal han bruge så mange kontanter til? Lad os se, hvad har han ellers af udgifter .... hm .... Sugardaters ... det har der været noget om i fjernsynet, hvad var det nu lige? Måske kan man google det ....Vores bankrådgiver kunne jeg da godt tænke mig at lave en sugardateaftale med - men hun tjener nok for godt som bankrådgiver 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Juli, 2015 Vores bankrådgiver kunne jeg da godt tænke mig at lave en sugardateaftale med - men hun tjener nok for godt som bankrådgiver Kan ske hun trænger til noget spænding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 13. Juli, 2015 Kan ske hun trænger til noget spænding A la:http://side6.dk/6-nyt/kvinde-med-toprolle-i-centralbank-afsloeret-som-nazi-domina/5561985 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Juli, 2015 A la:http://side6.dk/6-nyt/kvinde-med-toprolle-i-centralbank-afsloeret-som-nazi-domina/5561985Du kan jo spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 13. Juli, 2015 Du kan jo spørge Foretrækker at holde skæg og snot for sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 13. Juli, 2015 Foretrækker at holde skæg og snot for sig Hvor intet vover, intet vinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 14. Juli, 2015 Hold hold hold hold...... jeres bankrådgiver kan IKKE se, hvor beløbet er trukket fra. Ja jeres koner kan se det på kontoudskrifterne;-)mvhfra en mand i bankbranchen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2015 Det forstår jeg ikke some.. Jeg husker for en tid siden, hvor et beløb var trukket fra min konto og jeg spurgte min bankrådgiver om det, det kunne hun da sagtens se? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 14. Juli, 2015 Det står HICORP på mit konto udtog. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Juli, 2015 Jeg kan gå ind og rette mit kontoudtog via netbank så der står lige præcis hvad jeg ønsker der skal stå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 196 Skrevet 15. Juli, 2015 Noget tyder på at Sugardaters.dk læser med i dette forum, fordi nu har de pludselig ændret teksten på kontoudtog til "Datech ApS" Så endte alt jo lykkeligt:) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 Jeg tror de færreste bankrådgivere har tid og lyst til at sidde og granske kontoudskrifter, de kigger på bundlinjen, er der over eller underskud, resten er de i princippet lige glad med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 16. Juli, 2015 (edited) jeg kender også til bank branchenrådgiverne kan ikke se hvad der ligger bag en postering m.m de går ind bag hver enkelt postering og undersøger dybere.. Det er der virkelig ingen der har tid til Redigeret 16. Juli, 2015 af BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 24. Juli, 2015 Der har altså altid stået HICORP på udskriften. Jeg har ALDRIG set domænenavnet blive brugt. Hvis det bruges, er det kun under reserverede midler, så det er max et døgn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 ha ha det er bare en joke der står ikke sugardating på kontoens udtog bare slap af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 DATECH APS står der på min konto ? under de 236 kr det koste i måneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 6. Juni, 2016 psv skrev, for 9 timer siden: ha ha det er bare en joke der står ikke sugardating på kontoens udtog bare slap af Det er muligt at i juli 2015. Bare stod sugardaters.DK da indlægget blev skrevet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2016 nej har været medlem i over 2 år og der har aldrig stået sugardating ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 6. Juni, 2016 Bukkake skrev, den 13. juli 2015 at 23:29: Tjekkede lige min netbank og kan se der står: "Dankort-køb Sugardaters.dk 236kr" Godt man ikke er gift og konen tjekker kontoen. Men synes nu det er lidt uheldigt og pinligt at ens bankrådgiver kan se man se man er en grisebasse. Fedt - top diskretion jeg har har en mobile pay på 29 jeg godt nok har afvist - og jeg er gift LOL der røg jeg lige af mobile pay det er så latterligt de ikke kan fatte at være lidt mere diskrete Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 18. Juni, 2016 Jeg kan forstå, at de som er gift eller i andet mere fast forhold kan have bekymringer om, hvad der står på et kontoudtog, men helt ærlig som singlemand er jeg hamrende ligeglad om der så stod fissekøb i bordelstræde 57. Intet kunne rage mig mindre og jeg tror, hvis en bankrådgiver kommenterede dette ville vedkommende nok blive en anelse rød i kinderne når jeg som svar ville sige - ja gu køber jeg fisse, det er jo mine penge og jeg kan vel gøre med dem, hvad jeg vil uden at stå dig til regnskab? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 18. Juni, 2016 1master skrev, for 4 timer siden: Jeg kan forstå, at de som er gift eller i andet mere fast forhold kan have bekymringer om, hvad der står på et kontoudtog, men helt ærlig som singlemand er jeg hamrende ligeglad om der så stod fissekøb i bordelstræde 57. Intet kunne rage mig mindre og jeg tror, hvis en bankrådgiver kommenterede dette ville vedkommende nok blive en anelse rød i kinderne når jeg som svar ville sige - ja gu køber jeg fisse, det er jo mine penge og jeg kan vel gøre med dem, hvad jeg vil uden at stå dig til regnskab? Det er da rigtigt at det er pisse ligegyldigt hvis man ikke er gift - men hvis man er er det jo lidt trælst. Er nu ikke fordi min kone ville blive sindsyg af det - men vi har lidt reglen om ikke at blive opdaget. Og så er det sgu ærgerligt men har 29 kr på Sd mobil pay :)))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juni, 2016 hvis jeres koner går i kontoudskrifterne og jeres mobil er i nok lidt under mistanke i forvejen men der står ikke sugardaters på min konto ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg