Faunus 208 Skrevet 5. Juli, 2016 Bukkake skrev, den 13. juli 2015 at 23:29: Tjekkede lige min netbank og kan se der står: "Dankort-køb Sugardaters.dk 236kr" Godt man ikke er gift og konen tjekker kontoen. Men synes nu det er lidt uheldigt og pinligt at ens bankrådgiver kan se man se man er en grisebasse. Amatørtime :)))))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 16. Juli, 2016 Hvis konen googler DATECH APS Så klapper fælden. forstår ikke at de har paysafe card. men de vil jo nok helst holde folk fast i det faste abonnement EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troels Olivero 1 Skrevet 14. Januar, 2017 På mit kontoudskrift står.: America Express online buy SugarDaters.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 15. Januar, 2017 Troels Olivero skrev, for 19 timer siden: På mit kontoudskrift står.: America Express online buy SugarDaters.dk Fuck :)))) jeg har også en afvist betaling på 29kr på mobile pay for. Der stå sugar daters . Dk - det er helt vildt de ikke får styr på den del af forretningen jeg har da jeg var på lavet en kontoindbetaling direkte via bankoverførsel - og skrevet navnet på en af vores håndværkere i betalings teksten - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 15. Januar, 2017 anders Jensen skrev, for 3 timer siden: Fuck :)))) jeg har også en afvist betaling på 29kr på mobile pay for. Der stå sugar daters . Dk - det er helt vildt de ikke får styr på den del af forretningen jeg har da jeg var på lavet en kontoindbetaling direkte via bankoverførsel - og skrevet navnet på en af vores håndværkere i betalings teksten - Er det ikke lidt dobbelt moralsk alle jer der er utro, eller kan jeg være heldig at date jeres kvinder der inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 15. Januar, 2017 (edited) aarhussyd skrev, for 3 timer siden: Er det ikke lidt dobbelt moralsk alle jer der er utro, eller kan jeg være heldig at date jeres kvinder der inde Tak for afsporignen af en ellers udemærket debat men - LOL - tror det måske er en god ide at begynde at holde femina istedet for at bruge tiden herinde men alle de slyngler der er herinde det kan jo godt være rigtigt hårdt for sådan en følsom fyre med så skøn kristen moral. Redigeret 15. Januar, 2017 af anders Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhussyd Skrevet 16. Januar, 2017 anders Jensen skrev, for 9 timer siden: Tak for afsporignen af en ellers udemærket debat men - LOL - tror det måske er en god ide at begynde at holde femina istedet for at bruge tiden herinde men alle de slyngler der er herinde det kan jo godt være rigtigt hårdt for sådan en følsom fyre med så skøn kristen moral. Dobbelt moral er åbenbart dobbelt så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Januar, 2017 aarhussyd skrev, for 31 minutter siden: Dobbelt moral er åbenbart dobbelt så godt Igen - skynd dig hen i feminakiosken at være utro har da ikke en skid med dobbeltmoral at gøre inøvrigt Dobbeltmoral er hvis man siger det er forkert at være utro og så er utro men hvis man synes der er ok at være utro (i øvrigt skønt kristent ord for lækker sex) så er det jo ens moral at det er ok at være utro og derfor ikke spor med dobbelt moral at gøre det er en løgn - og hvis man synes det er ok at lyve lidt for at få tingene til at hænge sammen så er det heller ikke dobbeltmoral at lyve. Det er løgn når man lyver men pøj pøj - skynd dig i kiosken og hent femina eller måske alt for damerne eller tag på et score kursus hvis du ikke har kæreste et det sgu da noget federe at score selv hvis man altså kan finde ud af det. Du kunne også oprette en tråd hvor du argumenterer for at det er dobbeltmoral at gå til en glædespiger når man er gift - selvom man synes det er i orden at være utro. Så vil jeg i den tråd nok skrive noget om at det er det ikke. Det er blot en anden moral. I nogle lande slår man kvinder ihjel pga moral hvis de er blevet voldtaget. Så moral er et bredt begreb. Men det forstår feminas læse ikke. Det er alt for svært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 17. Januar, 2017 Dybest set er skismaet i emnets mangfoldige nuancer klassisk tema i bl.a. LITteraturen - så med respekt for feminas redaktion og læsere ville jeg over et ærligt.. glas vermut foreslå lidt (rummelighedsskabende) læsninger nyd det før og efter coitus (emne for gp'eres menukort: den sædtømte herres oplæsning i en eller anden tarif?) beklager mulig digression... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 17. Januar, 2017 Afklaretmand skrev, 1 time siden: Dybest set er skismaet i emnets mangfoldige nuancer klassisk tema i bl.a. LITteraturen - så med respekt for feminas redaktion og læsere ville jeg over et ærligt.. glas vermut foreslå lidt (rummelighedsskabende) læsninger nyd det før og efter coitus (emne for gp'eres menukort: den sædtømte herres oplæsning i en eller anden tarif?) beklager mulig digression... Det er det jeg mente med det jeg skriver - jeg synes dog ikke der skal være rummelighed ifht afsporing af debatten - her hvordan sd fremkommer på ens konto - men en diskussion om det at være utro er at være utro eller ej mig hvis man har noget imod folk i forhold går til gp så må man starte en debat om det - på det rigtige sted eller læse noget der passer bedre Til ens moral - fx femina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnaLouisa 93 Skrevet 25. Januar, 2017 Banker kan ikke se hvem der har hævet, de kan kun se et ref. nr,.. siger det bare ;O) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jacobm 56 Skrevet 25. Januar, 2017 EPO skrev, den 16/7/2016 at 23:27: Hvis konen googler DATECH APS Så klapper fælden. forstår ikke at de har paysafe card. men de vil jo nok helst holde folk fast i det faste abonnement EPO Grunden til de nok helst ikke vil køre med PaySafe Card er paysafe snupper 15% Noget tyder på at Sugardaters.dk læser med i dette forum, fordi nu har de pludselig ændret teksten på kontoudtog til "Datech ApS" Så endte alt jo lykkeligt:) Klart de læser med, da en del af ejerkredsen af både Sugardaters, Annoncelight, og Eroguide i bund og grund er de samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 25. Januar, 2017 AnnaLouisa skrev, for 11 timer siden: Banker kan ikke se hvem der har hævet, de kan kun se et ref. nr,.. siger det bare ;O) He he - nej men det kan konen eller kæresten hvis nu ser din udskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnnaLouisa 93 Skrevet 25. Januar, 2017 anders Jensen skrev, Lige nu: He he - nej men det kan konen eller kæresten hvis nu ser din udskrift Er der virkelig nogen der nærlæser den mere ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 25. Januar, 2017 AnnaLouisa skrev, for 2 timer siden: Er der virkelig nogen der nærlæser den mere ?? Det ved man da aldrig om kan ske hvis man er under mistanke er det da et smart sted at starte med konto udtog - kontant hævninger overførsler mobil pay osv der kan man jo finde meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 28. Januar, 2017 aarhussyd skrev, den 16/1/2017 at 07:21: Dobbelt moral er åbenbart dobbelt så godt Hvor ser du "dobbelt"-moral? Der er da ikke noget dobbelt? Spørgsmålet er retorisk - jeg skriver det kun for at udstille at du tydeligvis ikke har tænkt før du skriver - hverken over at det ikke giver mening eller at det er det forkerte sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 29. Januar, 2017 griner lidt enig , hvis i bliver tjekket i bank og på mobil af konen så har i et problem som kan blive dyrere end de 239 kr i måneden lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 30. Januar, 2017 AnnaLouisa skrev, for 7 timer siden: Helt enig! Hahahaha! I hvad? Og hvorfor? Der er sådan en fin "synes godt om"-knap, du kan bruge, så vi undgår den slags tomme indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte 19 Skrevet 30. Januar, 2017 Bebop skrev, for 2 timer siden: Hahahaha! I hvad? Og hvorfor? Der er sådan en fin "synes godt om"-knap, du kan bruge, så vi undgår den slags tomme indlæg. tja hun kunne jo være enig i det lige ovenover, eller i hele tråden ) så jeg er også helt enig fortsat god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 31. Januar, 2017 skotte skrev, den 29/1/2017 at 10:03: griner lidt enig , hvis i bliver tjekket i bank og på mobil af konen så har i et problem som kan blive dyrere end de 239 kr i måneden lol LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 31. Januar, 2017 Der står DATECH på min konto - Det er betalt med helt almindeligt og ganske kedeligt VISA Dankort-ting Men ville nu være ret lige glad om min Bankrådgiver skulle se det, for det første hvis man skammer sig over at gøre noget... så skal man lade være med at gøre det, for det andet så er jeg ret sikker på han har set en del og næppe ville blive moralsk anstødt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 31. Januar, 2017 Sparkster skrev, for 35 minutter siden: hvis man skammer sig over at gøre noget... så skal man lade være med at gøre det, Så hvorfor er det, at du skriver under et onanymt brugernavn og ikke har dit portræt på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 31. Januar, 2017 (edited) Det hænger (primært) sammen med at jeg ikke vil kunne kontaktes/findes af div. kreative hoveder der skulle se sig sur på mig herinde Skammer mig ikke over mit medlemsskab på siden her, mine bidrag er relativt udskyldige og jeg har generelt opført mig pænt, men du må give mig ret i at der i ny og næ kommer en bruger forbi, som du helst ikke ønsker skal vide hvem du er ude i den virkelige verden det har ikke så meget med skam af gøre Tror heller ikke at alle Kunder/GP'er er anonyme herinde fordi de skammer sig. Redigeret 31. Januar, 2017 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 1. Februar, 2017 Sparkster skrev, for 8 timer siden: Det hænger (primært) sammen med at jeg ikke vil kunne kontaktes/findes af div. kreative hoveder der skulle se sig sur på mig herinde Haha! Det kan jeg godt følge. Spørgsmål om skam er et komplekst emne, som vil føre for vidt. Men jeg ved jeg ville få problemer i forskellige sammenhænge, hvis min pseudonymitet blev afsløret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg