KingTuT 9 Skrevet 13. Juli, 2015 HejsaJeg har luret her inde nu i omkring en måned, og nydt godt af gode råd og anmeldelser.Så tænkte det var på tide at jeg skrev en selv, men bær over med min først post.Jeg er ret ny i disse lag, og derfor kan min måde at se det hele på være "nybegynder" gejst.Jeg havde bestemt mig for at tage til glostrup og prøve et sted der inde, var dog ikke 100% afklaret om hvilket stedfør jeg faktisk stod af bussen.Jeg vaklede imellem Glostrup Thai Massage, (på trods af alle de dårlige anmeldelser jeg har læst) og så Dokkun Massage.Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg helte til Glostup Thai Massage. Nok mest af alt fordi jeg på et tidspunkt havde set noglebilleder af deres piger på EG, og synes det var lækre.Så med lavt forventnings nievu gik jeg til Glostrup Thai, og tænkte at jeg ville satse 300kr på deres 1 times "magic tantra".Jeg blev lukket ind af en meget flot thai pige, som jeg vil skyde på at være i slutningen af 20'erne muligvis starten af 30'erne(Som vi jo alle ved, er de meget svære at alders bedømme)Det hele startede næsten komisk da hun ikke kunne få lys i lamper på værelserne, og endte med at købe frem og tilbage imellem rum.Hvor hun til sidst måtte opgive lamperne og tænte nogle sterinlys i stedet for.Jeg fik bestilt min times tantra, og blev straks spurgt om afslutning. Hvor jeg egentlig var efter et Øko blow, men det kunneder ikke være tale om. Så vi blev enige om en håndtrold og så ville hun smide kjolen som "bonus".Jeg må sige at der var ikke meget tantra over den behandling jeg fik, men det var nærmere en B2B(som var meget skønt)og hun var yderst berøringsvenlig og sød.Efter lidt tid rød BH'en også en tur, hvilket lage op til lidt leg på den konto Da vi nærmede om timen, så fik jeg også min håndtrold plus lidt græsk.Alt i alt var jeg egentlig rigtig tilfreds da jeg gik derfra, og ville uden tvivl komme igen. Hvis ikke det var fordi pigen fortalte at hun tog til thailand dagen efter.Det er ikke fordi jeg ikke tro på eller sætter pris på andres oplevelser på stedet, men det kan vel være forskelpå hvilken pige man får og hvordan kemien er.Anyways, håber anmeldelsen falder i god jord. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 13. Juli, 2015 Du siger du fik græsk, var det til hende eller til dig selv , fordi var det til hende må man sige du fik bonus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingTuT 9 Skrevet 14. Juli, 2015 Du siger du fik græsk, var det til hende eller til dig selv , fordi var det til hende må man sige du fik bonusNej det var så til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 14. Juli, 2015 Der har været mange søde/pæne piger der .. Men, jeg har også oplevet rimelig dårlig standart (Pige/Behandling)på et tidpunkt var der en mega frækkert, Cat, som man kunne få til næsten hvad-som-helst, men tror hun røg ud, netop på den baggrund.Fræk pige, lækre bryster, og man kunne endda få lov at skyde den af i munden på hende u/gummi naturligvis ..Hvis der er andre, der "kan huske" Cat, og ved hvor hun evt. er i dag, så sig endelig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. Juli, 2015 Der har været mange søde/pæne piger der .. Men, jeg har også oplevet rimelig dårlig standart (Pige/Behandling)på et tidpunkt var der en mega frækkert, Cat, som man kunne få til næsten hvad-som-helst, men tror hun røg ud, netop på den baggrund.Fræk pige, lækre bryster, og man kunne endda få lov at skyde den af i munden på hende u/gummi naturligvis ..Hvis der er andre, der "kan huske" Cat, og ved hvor hun evt. er i dag, så sig endelig til Hun røg ikke ud af den grund, flere af pigerne startede i http://www.taastrup-siamwellness.dk/ for nogle år siden incl. Cat. Pga. dårlig behandlig i Glostrup.Tror dog ikke Cat er der mere. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dego 82 Skrevet 14. Juli, 2015 Hvis det er Bee's søster Cat så er hun hos Brøndby Thaiwellness (som nu ligger i Glostrup). Jeg har ikke været der efter de er flyttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. Juli, 2015 Hvis det er Bee's søster Cat så er hun hos Brøndby Thaiwellness (som nu ligger i Glostrup). Jeg har ikke været der efter de er flyttet.Nej, det er ikke den Cat. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 24. Januar, 2016 Aften Var her i onsdags http://www.glostrup-thaimassage.dk/ Bestilte en time tantrisk til 300kr Damen som servicerede mig var sød og snaksalig på dansk blev sågar inviteret på aftensmad en dag. Massagen var som så men bagdelen fik fandme en god pirring. Det hele endte med et fantastisk hj med masse af penetrering af mig.Og hun fortsatte med at servicere mit lem efter god udløsning DEJLIGT. Vi var færdige efter 3 kvarter men det var mig der havde travlt. Hun havde gerne fortsat tiden ud. Total damage 500kr billigt i min optik ( troede egentligt at det var dyrere på Sjælland) Kommer gerne igen. men næste gang skal jeg skal til øen skal jeg nok have en der giver mere visuel glæde som jeg lider det. Venligst 8000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 25. Januar, 2016 8000 skrev, for 5 timer siden: Aften Var her i onsdags http://www.glostrup-thaimassage.dk/ Bestilte en time tantrisk til 300kr Damen som servicerede mig var sød og snaksalig på dansk blev sågar inviteret på aftensmad en dag. Massagen var som så men bagdelen fik fandme en god pirring. Det hele endte med et fantastisk hj med masse af penetrering af mig.Og hun fortsatte med at servicere mit lem efter god udløsning DEJLIGT. Vi var færdige efter 3 kvarter men det var mig der havde travlt. Hun havde gerne fortsat tiden ud. Total damage 500kr billigt i min optik ( troede egentligt at det var dyrere på Sjælland) Kommer gerne igen. men næste gang skal jeg skal til øen skal jeg nok have en der giver mere visuel glæde som jeg lider det. Venligst 8000 Hvad var navnet på damen så andre kan få glæde af det også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 25. Januar, 2016 johannes skrev, for 4 timer siden: Hvad var navnet på damen så andre kan få glæde af det også Ved jeg ikke venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delgadodk 41 Skrevet 3. Februar, 2016 @8000: Fik du mulighed for at vælge mellem pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 3. Februar, 2016 delgadodk skrev, for 1 time siden: @8000: Fik du mulighed for at vælge mellem pigerne? Nej det gjorde jeg ikke venligst 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delgadodk 41 Skrevet 19. Februar, 2016 Så har jeg været forbi igen. Denne gang var ønsket en omgang tantra med en af de unge piger. Aftalte pr tlf et tidspunkt, men da jeg så mødte op, var der ingen ung pige, jeg skulle vente 1 time. Ok, kom tilbage - men samme besked. Gad vide om der overhovedet er unge piger på stedet???? Nå, damen der lukkede op tilbød sig, og jeg tog chancen. Bestilte en times tantra+olie massage. Det blev til en over middel oliemassage og en meget pirrende omgang tantra, hvor bagdel osv blev fornemt behandlet! wau. Høfligt adspurgt om det sidste ryk, takkede jeg dog pænt nej. Der er risiko for gentagelse. Hvad der trækker lidt ned er, at der ikke er hul i briks til ansigt, og at hun forsøgte at regne en time som godt 45 min. Det bemærkede jeg, hvorefter hun fortsatte, så ok. Overvejer at medbringe et æggeur næste gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bangkok 0 Skrevet 23. Februar, 2016 KingTuT skrev, den 13. juli 2015 at 23:43: Hejsa Jeg har luret her inde nu i omkring en måned, og nydt godt af gode råd og anmeldelser. Så tænkte det var på tide at jeg skrev en selv, men bær over med min først post. Jeg er ret ny i disse lag, og derfor kan min måde at se det hele på være "nybegynder" gejst. Jeg havde bestemt mig for at tage til glostrup og prøve et sted der inde, var dog ikke 100% afklaret om hvilket sted før jeg faktisk stod af bussen. Jeg vaklede imellem Glostrup Thai Massage, (på trods af alle de dårlige anmeldelser jeg har læst) og så Dokkun Massage. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg helte til Glostup Thai Massage. Nok mest af alt fordi jeg på et tidspunkt havde set nogle billeder af deres piger på EG, og synes det var lækre. Så med lavt forventnings nievu gik jeg til Glostrup Thai, og tænkte at jeg ville satse 300kr på deres 1 times "magic tantra". Jeg blev lukket ind af en meget flot thai pige, som jeg vil skyde på at være i slutningen af 20'erne muligvis starten af 30'erne (Som vi jo alle ved, er de meget svære at alders bedømme) Det hele startede næsten komisk da hun ikke kunne få lys i lamper på værelserne, og endte med at købe frem og tilbage imellem rum. Hvor hun til sidst måtte opgive lamperne og tænte nogle sterinlys i stedet for. Jeg fik bestilt min times tantra, og blev straks spurgt om afslutning. Hvor jeg egentlig var efter et Øko blow, men det kunne der ikke være tale om. Så vi blev enige om en håndtrold og så ville hun smide kjolen som "bonus". Jeg må sige at der var ikke meget tantra over den behandling jeg fik, men det var nærmere en B2B(som var meget skønt) og hun var yderst berøringsvenlig og sød. Efter lidt tid rød BH'en også en tur, hvilket lage op til lidt leg på den konto Da vi nærmede om timen, så fik jeg også min håndtrold plus lidt græsk. Alt i alt var jeg egentlig rigtig tilfreds da jeg gik derfra, og ville uden tvivl komme igen. Hvis ikke det var fordi pigen fortalte at hun tog til thailand dagen efter. Det er ikke fordi jeg ikke tro på eller sætter pris på andres oplevelser på stedet, men det kan vel være forskel på hvilken pige man får og hvordan kemien er. Anyways, håber anmeldelsen falder i god jord. Hvad hedder pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Folsomfyr 0 Skrevet 4. Marts, 2016 Kan kun sige st jeg har været yderst tilfreds de gange jeg har været der, hsr altid fået den tid jeg har betalt for, og pigerne er altid søde og smilende, og ingen sure miner, hvis man takker nej til ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zufrieden 0 Skrevet 9. Juli, 2016 (edited) Tak for info om Glostrup Thai-massage. En magisk Tantra koster 300 kr. men hvad koster "ekstra" som jeg går ud fra er happy ending. Jeg går ud fra at det er ok at sige at man ønsker en yngre kvinde ikke? Redigeret 9. Juli, 2016 af zufrieden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetRelief Skrevet 9. Juli, 2016 Den Bee der er tale om, er det Bee i Rødovre? Og hendes søster Cat, er det hende der i sin tid var hos Siam på Vesterbro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg