Hop til indhold
Gæst

Oliemassage tæt på Buddinge

Recommended Posts

Gæst

haløjsa der ude

tænkte på at smutte forbi Dalya så ville jeg lige høre om der var

nogle som havde været forbi, sige et par ord om hende:-P

ved ikke om det er her jeg skal smide mit op slag op.

mvh 

frisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den korte version er, at hun er en sød, erotisk buttet trunte, der giver fin massage og en rigtig god håndtrold. Er du i stødet til mere, er hun også med på det. Hendes franske er i den bedre klasse, men desværre er hun ikke økolog. De lange versioner med generelt rosende anbefalinger finder du i arkivet ved at bruge EGs udmærkede søgefunktion.

Jeg ved ikke præcist, hvor hun holder til i dag. Da jeg besøgte hende, var det i kort gå-afstand fra Bagsværd Station. I det nabolag finder man også Sensual Healing, som giver sensuel, erotisk massage i verdensklasse til priser, der er marginalt dyrere. Vælg C, hvis den alene står på god, dyb massage med erotiske undertoner og en håndtrold. Spørg efter Estelle, hvis du ønsker B2B og en guddommelig fransk afslutning, som i øvrigt heller ikke er økologisk.  Du finder også Sensual Healing rosende anmeldt i arkivet.

God tur

allo-allo 

Redigeret af allo-allo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...