Hop til indhold
Keld-drengen

Hjælp...... Konen skal i byen i aften, så jeg vil forkæles

Recommended Posts

håber der er nogen der kan hjælpe en lidt uerfaren ( på gp området ) med og finde noget forkælese iaften.

om hun er dansk eller andet betyder ikke noget, men hun må meget gerne være slank.

hun skal kunne "føre" slagets gang da jeg jo nok ik er helt så stiv i det, efter 10 år med den samme kvinde.......

jeg er nok mest til gfe, men er da villig til og prøve andet hvis det skulle være. Er dog ik til slåsex bæ og børn.

håber på at der er nogen der kan hjælpe.

ps. Det skal være ved hende/klinik.

er fra Århus men kan godt køre efter det rette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun skal kunne "føre" slagets gang da jeg jo nok ik er helt så stiv i det, efter 10 år med den samme kvinde.......

jeg er nok mest til gfe, men er da villig til og prøve andet hvis det skulle være. Er dog ik til slåsex bæ og børn.

Tror du skulle prøve noget pirringsbondageagtigt, men jeg tør ikke lige anbefale nogen i dit område :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

At du ikke er til slåsex, bæ og børn skal du ikke være ked af - der er stadig muligheder, faktisk reducerede det ikke dine muligheder.

Det der ville gøre det nemmere for nogle at anbefale dig noget, ville være hvis du kunne sige noget om hvilken aldersgruppe, kropsbygning og ydelser det skulle være.

Nu er det vel ikke sådan, at konen din, går rundt og keder sig mens du har det sjovt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...