Bull1958 414 Skrevet 15. Juli, 2015 nogen som har prøvet hendehun er på annoncelight i gårser godt nok dejlig ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld-drengen 35 Skrevet 15. Juli, 2015 Jeg vil æde min hat på at det er den dejlige Bella fra Århus der bare har skiftet navn,den røv og krop kan kun være på 'en i denne verden, og så bruger hun den samme tekst.bare klø på, hun er verdensklasse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 (edited) Helt enig med Keld-drengen.Vil selv en tur forbi, hvis tingene flasker sig. https://annoncelight.dk/showad/187679ollie Redigeret 15. Juli, 2015 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 16. Juli, 2015 Hun kom rigtig nok fra Århus bor nu i Varde super sød pige go til at suttevil sikkert prøve hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juli, 2015 Er det hos hende privat, eller på hotel som det plejer at være?ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 16. Juli, 2015 Ku' godt ligne hende - hun har vist før givet den i området på hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 17. Juli, 2015 Jeg besøgte hende privatmen hun tager kun en gæst om dagen det er på grund af naboerne ellers er det i solcenter eller biljeg bestilte tid en dag før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest littledick Skrevet 22. Juli, 2015 Bor hun i Varde, eller er hun bare på gæstevisit? Det ville være en katastrofe, hvis vi mister hende her i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg