PerZ 231 Skrevet 15. Juli, 2015 https://annoncelight.dk/showad/185026 jeg behøver vel ikke skrive mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 15. Juli, 2015 Billedet er i hvert fald spredt over internettet på diverse modewebsites med bikinier og bademode.http://fabfashionfix.com/style-watch-triangl-swimwear-trend/ Så det er næppe pigebarnet Resten af annoncen skal jeg ikke kunne verificere eller afvise. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 15. Juli, 2015 er det ikke en af de unge piger fra Esbjerg med mange annoncer og falske billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 88 Skrevet 15. Juli, 2015 Jo det er,,snyd og bedrag igen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 15. Juli, 2015 jeg har snakket med hende det var i Skolegade ved ikke om det er der de holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 15. Juli, 2015 Er der en der vil opdatere mig om dette snyd og bedrag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 15. Juli, 2015 jeg har aldrig været hos dem men det plejer ikke at være dem der er på billederne der har været skrevet en masse om dem her inde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Juli, 2015 De har annonceret med mange forskellige navne/billeder, men denne her er vistnok en af de første anmeldelser af pigen og hendes veninde.Jeg ville vælge en anden at smide mine surt tjente penge efter, men smutter du alligevel forbi, så venter vi spændt på din anmeldelse.ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 15. Juli, 2015 Det kunne jeg ikke finde på af mere end en årsag.. Smed den op fordi den simpelthen var "for god" til at være sandt.. Forstå mig ret.. Altså alle alarm klokker ringede da jeg så den.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 15. Juli, 2015 (edited) Fejl post Redigeret 15. Juli, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 53 Skrevet 15. Juli, 2015 Det eneste de to suger er dine penge, som nævnt før har den mørke af dem været i denne branche i en del år, den lyser tror jeg ligeledes , bare i det sjællandske.blev selv forfaldet til at prøve dem begge,og fik da den dyppet , og så heller ikke meredet franske var til 03 sexen til en 5 erBegge var kun interesseret i at blive færdig og få losset mig ud igendet værste var nu begges alt for falske stønneriog spil for galleriet aldrig mere dem !!PS. De sætter mange annoncer op, altid med falske billeder, og tilbud om sex uden Gerne i Esbjerg, Herning, Århus samt Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg