Tony_Hawk 41 Skrevet 18. Juli, 2015 Så er der to nye piger under disse navn, nogen der har erfaringer med disse to? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen78 8 Skrevet 19. Juli, 2015 Nej men tag et smut forbi og lad os høre:) Synes specielt Nicolle ser sød ud, men tvivler lidt på billederne er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tony_Hawk 41 Skrevet 19. Juli, 2015 Jeg overvejer hende også...eneste problem er at jeg et par gange har været uheldig med en pige i Aalborg som jeg ikke huske navnet på der også var mørkhåret men med to forskellige billeder og to forskellige hoteller, men hende her ser bare så mega sprød og cute ud, overvejer 15min. ved hende i morgen til kun 600 kr. Den pris tager de faktisk begge to og 800 for en halv time, og man kan få dem begge to for 1600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomIgen 50 Skrevet 22. Juli, 2015 Jeg overvejer hende også...eneste problem er at jeg et par gange har været uheldig med en pige i Aalborg som jeg ikke huske navnet på der også var mørkhåret men med to forskellige billeder og to forskellige hoteller, men hende her ser bare så mega sprød og cute ud, overvejer 15min. ved hende i morgen til kun 600 kr. Den pris tager de faktisk begge to og 800 for en halv time, og man kan få dem begge to for 1600 Hej Tony Hvordan gik besøget, hvis du kom afsted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tony_Hawk 41 Skrevet 23. Juli, 2015 Hej Tony Hvordan gik besøget, hvis du kom afsted?https://www.eroguide.dk/forum/topic/39970-nicolle23-i-aalborgekstrabladetdk/Det gik ok, besøgte nicolle, så går og overvejer stella nu:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg