Gæst Skrevet 6. August, 2015 Hej Boys Blot til info så findes jeg... Tillader mig lige at paste en mail jeg skrev til en venlig gentleman, som spurgte ind til hvad jeg tog for et møde og fortalte at mine annoncer blev omtalt herinde. Så hermed er bruger oprettet og her kommer mit svar til Jer og ham Her er hvad vedkommende skrev:Hej Naja.Jeg har set at du et par gange har haft din annonce på annoncelight. Og den bliver også omtalt lidt inde på Eroguide. Ingen har dog skrevet nogen beretning om et møde med dig, desværre. Hvad prisleje skulle et hurtigt fræk møde under din shopping tur eller i det grønne koste? Vil nødigt komme et bud i tilfælde af at vi ligger langt fra hinanden. Synes det lyder som et spændende setup. Du må have en god aften, ser frem til at høre fra dig! Her er mit svar :Hej X..... Tak for din mail og beklager det sene svar. Til trods for at mit setup bliver omtalt med skepsis på Eroguide.dk , så får jeg rigtig mange mails og det sker at de bare drukner i indbakken. Jeg findes, men det er klart at når 70-80 mænd henvender sig, så ville det kræve en relativ lang shoppetur eller for den sags skyld vagt på mit job at servicere dem alle Jeg tror at når de fleste mænd betvivler at jeg har job, mand eller i det hele taget er kvinde, skyldes det formentlig at der er ret så få kvinder der besidder lysten eller behovet for at udleve de ting som jeg giver udtryk for at have. Ellers tør de måske ikke. I forhold til pris, så gør jeg intet under 1000 kr, uanset om mødet varer 10 eller 30 min....Jeg opererer heller ikke i ydelser eller halve og hele timer. For mig er sex....sex og det der nu engang dertil hører. Når jeg ikke sender billeder er det fordi jeg tænder på tanken om at manden ikke ved hvem der kommer og at jeg ikke aner hvem der står i den anden ende, hvis ellers han dukker op. Det er jo så en anden risiko både jeg og manden løber, nemlig at håbe på at vi begge dukker op. Når det så er sagt, så forbeholder jeg mig retten til at vælge de mest interessante ud og med det samme slette de som kommer uden bud og med useriøse forslag som eksempelvis: "Jeg giver 1500 for to timer" eller lignende.... Det er begrænset hvor længe jeg kan være væk fra job, mand i indkøbscenter, eller når "det jeg glemte at købe i Netto" skal hentes. Håber det var svar nok for dig og jeg ønsker ligeledes dig en dejlig aften Kærlig hilsenNaja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 6. August, 2015 Hej Boys Blot til info så findes jeg... Tillader mig lige at paste en mail jeg skrev til en venlig gentleman, som spurgte ind til hvad jeg tog for et møde og fortalte at mine annoncer blev omtalt herinde. Så hermed er bruger oprettet og her kommer mit svar til Jer og ham Hej NajaVelkommen til.Hvad mener du med at du tager spermen med dig? Ska du bruge det til et bestemt formål siden du nævner det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2015 Hej gerogTak for velkomst og spørgsmål.Jeg mener at jeg efter aftale enten tager det i munden og sluger eller eksempelvis imellem benene Men alt dette er efter aftale pr mail efterfølgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 6. August, 2015 Hej gerogTak for velkomst og spørgsmål.Jeg mener at jeg efter aftale enten tager det i munden og sluger eller eksempelvis imellem benene Men alt dette er efter aftale pr mail efterfølgende troede ikke at du slugte;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 7. August, 2015 Det må være en utroligt flot fyr som har skrevet den mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 10. August, 2015 Før eller siden er der vel en, som skriver, at han har besøgt Naja.- ellers er jeg nok lige så skeptisk som Rasmus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. August, 2015 Det tror jeg bestemt også Rasmus... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 10. August, 2015 (edited) Ville være smart at Rasmus, anmeldte pigen, istedet for hun selv gør det Redigeret 10. August, 2015 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 TboneDk... Rasmus har ikke mødt mig, blot spurgt ind til mig og mine "aktiviteter". Jeg tænker ikke at jeg anmelder mig selv, men derimod blot svarer på spørgsmål fra Jer mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 14. August, 2015 He he, Naja, "jeg ku godt" *sf*Kan du ikke pm'e mig et diskret nummer, så vi kan finde ud af noget sjovt? *sf* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 Hej Kbh-MBeklager, men intet nummer Måske du skulle sende mig en PM, med evt "oplæg" eller ønsker mm...Smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jackone 2 Skrevet 25. August, 2015 hej jeg har netop haft en fræk aftale med denne på nettet frække NAJA p75 trods masser af frække mails frem og tilbage brændte mig af uden at melde afbud..det er nu anden gang at jeg prøve at få en aftale med hende.... er det mon en mand der keder sig???er der overhoved noget der har haft en fræk IRL oplevelse med "hende" ??mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandenfrabyen 0 Skrevet 26. August, 2015 Jeg kan så bekræfte at hun findes ......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. August, 2015 hej jeg har netop haft en fræk aftale med denne på nettet frække NAJA p75 trods masser af frække mails frem og tilbage brændte mig af uden at melde afbud..det er nu anden gang at jeg prøve at få en aftale med hende.... er det mon en mand der keder sig???er der overhoved noget der har haft en fræk IRL oplevelse med "hende" ??mvh Har haft helt samme oplevelse som Jack:Jeg slriver PM til Naja med ideerHun svarer.Vi bliver eninge om et mødested.Hun foreslår tidspunkt.Jeg siger ja.Og så hører man ikke mere.Sidste gang jeg skrev til hende var i søndags og i går onsdag, og selvom hun har været på her på EG både mandag, tirsdag og onsdag, har hun ikke givet lyd fra sig.MIn konklusion: Ikke værd at bruge tid på. Måske (formentlig) en mand.VenligstFrenchPS: Jeg er ikke på nogen måde overbevist af indlægget fra 'Mandenfrabyen' (med et enkelt indlæg her på EG på samvittigheden), blot fordi han skriver "Jeg kan så bekræfte at hun findes..." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. August, 2015 Vi bliver eninge om et mødested.Hun foreslår tidspunkt.Jeg siger ja.Og så hører man ikke mere.Hvad er det du skal høre mere, når der er aftalt aktivitet, sted og tidspunkt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. August, 2015 Nu skal man heller ikke glemme at hun er en gift kvinde, og gør sikkert meget ud af at holde det skjult for hendes mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 26. August, 2015 Hvad er det du skal høre mere, når der er aftalt aktivitet, sted og tidspunkt?Vi nåede ikke at aftale et præcist mødested med koordinater eller adresse, men jeg sagde ja til det Naja kaldte for 'det perfekte et buskads i Valby' VenligstFrench 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. August, 2015 Vi nåede ikke at aftale et præcist mødested med koordinater eller adresse, men jeg sagde ja til det Naja kaldte for 'det perfekte et buskads i Valby' Måske bare lidt indforstået og måske hun ikke engang ved du ikke mødte op, fordi en anden forbipasserende benyttede sig af tilbuddet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jackone 2 Skrevet 26. August, 2015 Måske bare lidt indforstået og måske hun ikke engang ved du ikke mødte op, fordi en anden forbipasserende benyttede sig af tilbuddet? vil bare lige uddybe at jeg faktisk mødte op på det aftalte sted og stod klar nyvasket og klar til leg. men ventede forgæves i 20 min...skrev efterfølgene til naja men har ikke hørt fra hende... selvom hun fik fortryder sine aftaler, burde hun melde afbud.hvad skal man tro...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 1. September, 2015 Så er annoncen der igenhttps://annoncelight.dk/showad/188792"er klar til tage din ladning med videre på min færd."Er der nogen der har prøvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 1. September, 2015 Det er jo i den grad interessant, at der ikke er en eneste der har lagt en anmeldelse.Jeg må tilstå, at jeg skrev lidt frem og tilbage da den første annonce var på.Men der kom ligesom ikke rigtigt mere ud af den sag.Gad vide om ikke det bare en der keder sig derhjemme, og driller os håbefulde mænd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allan48 125 Skrevet 7. September, 2015 Nu igen med nyt koncept, pebret pris, næppe nogen der hopper på lige det koncept, men fantasien fejler ikke noget.https://annoncelight.dk/showad/191580 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. September, 2015 Kære AllanNår nu du følger mig så intens, hvorfor laver du så ikke bare en aftale med mig? Så kunne du jo som "trådopretter" tage en for holdet? KærligstNaja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jackone 2 Skrevet 7. September, 2015 hej i sidste uge lykkedes det mig at få en fræk aftale med Naja ,vi mødtes i en p-kælder og det var mega frækt. detaljer holder jeg for mig selvhåber at lege med hende en anden gang, selvom hendes priser er i den høje ende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg